Maroš Goč
(redaktor)
5. Jurassic Park: The Game
Amatérizmus najhlbšieho dna zabalený do zúboženého technického stavu. Moderné adventúry od Telltale Games sú podľa môjho názoru výsmechom žánru point-and-click adventúra a Jurassic Park: The Game je z nich úplne vôbec tá najhoršia. Humus, ktorý neznášam aj preto, lebo przní skvelé meno Jurského parku.
4. Dracula: The Resurrection
Ak sa chcete pri hraní pobaviť predovšetkým z dôvodu, že vývojári až tragickým spôsobom nezvládli svoju prácu, zahrajte si Dracula: The Ressurrection. Táto adventúra „exceluje“ v primitívnom level dizajne, ťažkopádnom ovládaní, neschopnosti využiť skvelú licenciu, prehrávanom dabingu, smiešnom príbehu, hudbe robiacej z hororu paródiu a predovšetkým hrateľnosťou ohlodanou na kosť. Jedna z najväčších blbostí všetkých čias.
3. Rise of the Triad (2013 remake)
Jednoducho najhoršia FPS hra, ktorú som hral. Mám na mysli teraz remake starého Rise of the Triad, ktorý potvrdil, že niekedy treba nechať mŕtvych radšej na pokoji. Na tejto hre je zlé prakticky všetko, od grafiky, cez umelú inteligenciu nepriateľov, cez zbieranie nevkusných veľkých mincí vznášajúcich sa vo vzduchu, až po ten najdebilnejší dizajn levelov všetkých čias. Práve ten je tu až tak samoúčelne navrhnutý, že svet, v ktorom sa hra odohráva, nemá v podstate absolútne žiaden zmysel. A nielen svet. Celý Rise of the Triad je totiž stupidita toho najväčšieho razenia.
2. Way of the Samurai 4
Absolútna primitívnosť s debilnou hrateľnosťou tak trápnou, až mám chuť dať vývojárom zopár faciek a nakopať ich do gulí. Japonský štýl mám rád, ale Way of the Samurai 4 je vrcholom hnusu a nevkusu. Je plná otrasných rozhovorov, rozbitých herných mechaník, hnusných animácií a superdebilného príbehu. Vo svojej recenzii som hru označil za hnoj a tým hnojom aj stále je. A bude. Navždy.
1. Fearless Fantasy
Ultrahovadina s absolútne retardovaným súbojovým systémom, humorom na úrovni prvákov na základnej školy pre mentálne zaostalých a hrateľnosťou tak stupídnou, že aj pozeranie na opicu špárajúcu sa v nose považujem za plnohodnotnejšiu činnosť. Posledné zbytky žalúdka som vygrcal vďaka ultralacnej hudbe. Fearless Fantasy je tá najväčšia retardovanosť, aká sa mi kedy objavila na harddisku, a za to, že ju mám dokonca v knižnici na Steame, sa bude hanbiť aj nasledujúcich desať generácií po mojej smrti.
Ján Schneider
(redaktor)
E.T. The Extra-Terrestrial (Atari 2600)
Hra, ktorá azda nemala byť nikdy vydaná. Absolútny neúspech a rovnako ako v prípade spomínaného Birth of the Federation, len snaha vytlačiť z úspechu značky maximum. Táto nepodarená adventúra sa snažila byť v dobe vydania ukážkou zábavy na konzolách, no jediné čo dokázala, je zápis do hernej histórie, ako jedna z najhorších hier vôbec.
Star Trek: Birth of the Federation (PC)
V roku 1999 vydalo štúdio MicroProse túto zvláštnosť, na základe úspechu známeho seriálu. Je pravda, že ma nikdy nelákali podobné hry, no v tých časoch si človek veľmi nenavyberal, pokiaľ neprirátil. S veľkou láskavosťou mi spolužiak odporučil niečo strategické a zaujímavé. Ponáhľal som sa zo školy, inštalujem, spúšťam…hru vraciam. Jednoducho dodnes tej hre akosi neviem prísť na chuť. Rýchlo kvasná zlepenina a snaha ryžovať na značke.
Rambo: The Video Game (PC)
A do tretice žmýkanie značky. Zo všetkých možných žánrov si tvorcovia zo štúdia Teyon vybrali azda to najhoršie čo mohli, rail shooter, je podľa môjho názoru mŕtvy žáner, predovšetkým ak ide o hry určené bežným hráčom. Nevravím, že raily sú nutným zlom, no jednoducho v kombinácii s absolútne otrasnou hrateľnosťou a rovnako aj technickým spracovaním, je to istá samovražda.
No Man’s Sky (PS4)
Ja si myslím, že tu netreba komentár. Netvrdím, že je to omyl hernej histórie, no v mojom osobnom prípade, sa jednalo o jedno obrovské sklamanie a veľký fľusanec do tváre hráčom.
Pokémon Go (mobilné zariadenia)
Nemám rád pokémony, neznášam hry na mobiloch a Pokemon Go je proste stelesnením zla.