Priamočiary zážitok.
Vzhľadom na to, že Star Wars Outlaws od Ubisoftu ponúkne dobrodružstvo Kay Vess naprieč planétami Star Wars sveta, tak to pochopiteľne spustilo alarmy v hlavách mnohých, ktorí sa obávajú že z Outlaws bude ďalšie nekonečné Ubisoft RPG na štýl posledných Assassin’s Creed hier, kde je mapa doslova zaplavená zberateľskými predmetmi a generickými vedľajšími úlohami.
Režisér hry Julian Gerighty a naratívny režisér Navid Khavari v rozhovore pre IGN priznali, že sú si vedomí reputácii Ubisoftu v oblasti hier v otvorenom svete a snažia sa vyhnúť preplnenosti hry zbytočným obsahom: „Naším cieľom je skutočne dostať ľudí do veľmi hutného, bohatého dobrodružstva v otvorenom svete, ktoré môžu objavovať vo svojom vlastnom rytme," povedal Gerighty pre IGN. "Takže absolútne nejde o 200 alebo 300 hodín trvajúcu epickú RPG hru, ktorú nemožno dokončiť. Je to veľmi sústredené akčné dobrodružné RPG, ktoré ľudí vezme na jazdu a je veľmi dobre zvládnuteľné.“
„Myslím si, že našou úlohou je zabezpečiť, aby si hráč zorganizoval svoj zážitok podľa svojich predstáv," povedal Khavari. "To je jedno z veľkých plusov hry s otvoreným svetom, ktorým je hráčova sloboda. Takže ak svoju prácu urobíme dobre, bude taká hustá a bohatá na rôzne rozptýlenia, že sa nebudeme musieť spoliehať na toľko indícií používateľského rozhrania, aby sme im to pripomínali.“
Star Wars Outlaws príde na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5 v roku 2024.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!