Nové informácie o očakávanej FPS hre.
Štúdio Arkane Austin v súčasnosti dokončuje hru Redfall, ktorá by podľa posledných dostupných informácií mala prísť v máji a dvojica vedúcich vývoja Harvey Smith a Ricardo Bare sa o hre rozhovorili pre web GamesRadar.
Prečítajte si tiež
Xbox exkluzivita Redfall údajne príde začiatkom mája
Okrem iného taktiež prezradili, že od hry nemáme čakať klon Left 4 Dead, ale skôr ide o Arkane pokus o hru na štýl STALKER 2 či Far Cry. Viac si môžete prečítať nižšie.
V samotnom rozhovore však zaznelo viac zaujímavých informácií a jedna z nich sa týkala súbojového systému. Vzhľadom na to, že Redfall je v prvom rade FPS hrou, štúdio potrebovalo zabezpečiť, aby bol pocit zo streľby na zábavnej úrovni. A preto štúdio v prvom rade zamestnalo vývojára, ktorý mal na starosti primárne túto stránku hry a taktiež si vypýtalo pomoc od majstrov FPS žánru zo štúdia id Software: „Je tu určitá úroveň práce, ktorú musíte vynaložiť, aby ste dosiahli minimálnu latku, pretože ak sa vaše zbrane necítia dobre, nevyhnutne vás budú porovnávať s ostatnými FPS hrami,“ povedal režisér hry Ricardo Bare. „Dostali sme náhľad od niektorých našich sesterských štúdií; ľudia, ktorí pracovali na DOOM-e, k nám niekoľkokrát prišli a poskytli nám spätnú väzbu a podobne, a s výsledkami sme celkom spokojní.“
Redfall bude zároveň pre štúdio premiérou v predplatenej službe Xbox Game Pass, čo šéf štúdia Harvey Smith označil za desivé a šokujúce zároveň. Primárne preto, že hra sa v okamžiku vydania dostane do pevných diskov miliónov hráčov: Mám pocit, že vďaka službe Xbox Game Pass máme potenciál povedať: toto je Arkane a toto sú naše tvorivé hodnoty – môžeme veľa ľuďom ukázať spôsob, akým tvoríme hry. Dúfam, že môžeme ľudí nasmerovať na to, čo robíme: hlboké vytváranie sveta, rozprávanie príbehov z prostredia, vznikajúce výsledky boja a vašich schopností a vytváranie s láskou vytvorených svetov so skutočným zmyslom pre históriu a charakter.“
„Počet hráčov, ktorý ponúka Game Pass, je pre nás obrovský. Je to svojím spôsobom šokujúce a desivé. Ako napríklad, koľko ľudí si zahrá Redfall v prvom týždni? Čo ak to bude oveľa viac, ako sme očakávali… Veľmi rýchlo získame veľa spätnej väzby a veľa ľudí uvidí to, na čom sme strávili niekoľko posledných rokov.“
Okrem toho, že hra bude čerpať z immersive sim koreňov štúdia Arkane (ide o tvorcov hier Dishonored a Prey), tak vývojári sa rozhodli experimentovať nie len s otvoreným svetom mestečka Redfall, ale taktiež aj so systémom rarity hernej výbavy, lootu a RPG systémov. Zbrane preto napríklad ponúknu náhodné perky a skupina hráčov preto môže byť poháňaná ideálnou kombináciou perkov na zbraniach, aby bola likvidácia upírov čo možno najefektívnejšia.
Redfall príde údajne v máji 2023 na PC a Xbox Series X/S.