Gears of War bol takmer vydaný bez ikonického multiplayeru

Gears of War bol takmer vydaný bez ikonického multiplayeru

 

Nakoniec sa však stal kráľom.

Séria Gears of War je spätá so značkou Xbox, pričom prvá hra v sérii vznikla v roku 2006 na konzolách Xbox360. Ako to však už býva, úspech alebo neúspech hry závisí od každého rozhodnutia a detailu a pri prvej Gears of War hre sa toto rozhodnutie týkalo multiplayeru.

Dizajnér prvej Gears of War hry Lee Perry totiž v rozhovore pre Ars Technica prezradil, že vývojárske štúdio Epic Games malo veľký problém s implementáciou multiplayeru do strieľačky s dôrazom na používanie krytia a ich predchádzajúce skúsenosti z vytvárania Unreal Tournament boli skôr príťažou ako pomocou. Hľadanie „zábavy“ a správneho dizajnu trvalo mesiace a ešte v lete pred vydaním hry nebolo isté, či sa multiplayer v Gears of War vôbec bude nachádzať.

„Boli sme nerozhodní, nevedeli sme, či multiplayer bude v Gears. Boli sme na začiatku leta a hru sme mali vydať na jeseň a v jednom špecifickom momente sme mali diskusie o tom, že ho úplne vystrihneme.“

Nakoniec to však dopadlo dobre. Vývojári vytvorili mapu, ktorej finálnu verziu poznáme pod názvom Gridlock a tam našli štýl, ktorým sa chcú uberať. A výsledok? Gears of War bol najpopulárnejšou hrou na Xbox Live a to až do momentu príchodu Halo 3 a multiplayer je štandardnou súčasťou balíka hry Gears of War.

Zdroj: Youtube

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk