Z každého rožku trošku.
Už asi dva mesiace prosila komunita štúdio 343 Industries, aby vydali tzv. roadmap pre Halo Infinite. Teda kalendár toho, kedy pribudnú do hry nové funkcie a možnosti. A komunita sa konečne dočkala, no asi ťažko môžeme skonštatovať, že to splnilo ich očakávania.
Kalendár nového obsahu totiž so sebou priniesol dobré a aj zlé správy. A tak si to poďme pekne rozobrať. Asi tou najhoršou správou je fakt, že aj druhá sezóna bude predĺžená a namiesto obvyklých troch mesiacov bude trvať až pol roka. To znamená, že jej trvanie bude od 3. mája až do 7. novembra a tretia sezóna sa tak začne až takmer rok po vydaní multiplayeru hry.
Druhá sezóna s názvom Lone Wolves prinesie dvojicu nových máp (Catalyst a Breaker), nové herné módy (King of the Hill, Land Grab a Last Spartan Stranding), naratívne podujatia (Interference a Alpha Pack), nový Battle Pass a nové Fracture (Entrenched) podujatie.
Nie všetko však do hry pribudne na začiatku sezóny. Sľúbená kooperácia pribudne do hry až v druhej polovici august, no splitscreen co-op príde až počas tretej sezóny. Dobrou správou však je, že Forge, ktorý bol pôvodne plánovaný až pre tretiu sezónu príde ešte počas tej druhej a cieľom je vydať ho v open beta formáte v septembri.
Vývojári tieto posuny odôvodňujú tzv. priority zero a tou je fyzické a duševné zdravie vývojárskeho tímu, ktoré je nadradené všetkým ostatným potrebám: „Vieme, že potrebujeme pridávať nový obsah a funkcie rýchlejšie. Ak však chceme dodržiavať priority zero tak to znamená, že niekedy musíme spomaliť, aby sme neskôr mohli pridať. No taktiež agresívne hľadáme spôsoby, ako akcelerovať vývoj,“ napísal kreatívny šéf 343 Industries Joe Staten.