Nedávno ohlásená technológia už smeruje k zeleným.
AMD minulý týždeň ohlásilo druhú generáciu svojej technológie AMD Fidelity FX Super Resolution (FSR), ktorá má za úlohu rekonštruovať obraz z nižšieho rozlíšenia na vyšší bez straty vizuálnej kvality, čo však vyústi v oveľa lepší framerate.
FSR 2.0 používa temporal algoritmus vďaka čomu produkuje oveľa vyššiu kvalitu výsledného obrazu oproti FSR 1.0. A na výhody tejto technológie sa môžu tešiť aj hráči na konzolách Xbox. Microsoft a AMD totiž oznámili, že do Xbox GDK bola pridaná podpora FSR 2.0 a vývojári tak môžu začať experimentovať s implementáciou tejto technológie vo svojich hrách.
FSR 2.0 bol demonštrovaný po prvýkrát na hre Deathloop, ktorá je od štúdia Arkane a to v súčasnosti patrí Microsoftu. Deathloop sa navyše na Xbox chystá koncom tohto roka a preto je možné, že pôjde o jednu z prvých hier s podporou FSR 2.0 na konzolách Xbox.
Zároveň je však potrebné podotknúť, že FSR 2.0 nevyžaduje machine learning a je platformovo agnostickou technológiou a preto je pokojne možné, že ju uvidíme aj v PlayStation verziách hier. Sony však zatiaľ podporu neoznámilo.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!