Žiadne online odbočky?
Fallout 76 bol prvým pokusom štúdia Bethesda Game Studios o vytvorenie online smerovanej hry. A musíme povedať, že tento pokus nedopadol práve najlepšie. Čo priznal aj šéf BGS Todd Howard. Teraz je tak na mieste otázka, či napriek prvotnému neúspechu bude štúdio pokúšať svoje šťastie, alebo sa vrátia k tomu, čo ich v srdciach hráčov preslávilo – RPG hry pre jedného hráča.
A v rozhovore pre IGN prezradil Todd Howard, že štúdio je v súčasnosti „absolútne sústredené“ na tvorbu RPG hier pre jedného hráča: „Absolútne. Tieto hry tvoria to, kým sme a to, čo máme na hrách radi.“
Na druhej strane však Howard dodal, že uvažujú o tom, že do hier pridajú aspoň nejaké sociálne elementy, ktoré by nezobrali nič zo singleplayer zážitku: „Existuje mnoho spôsobov, ako pridať sociálne elementy do hry, ktoré by nezobrali nič zo zážitku pre jedného hráča. S niektorými vecami sme sa popasovali a nakoniec sme ich nevydali a taktiež máme niekoľko vecí na papieri, ktoré by sme chceli vyskúšať. Takže toto určite nechcem vylúčiť.“
Tak uvidíme, či sa niektorý zo sociálnych elementov objaví aj v najbližšej hre, Starfield.