Halo Infinite sa inšpiroval u konkurencie a prinesie do hry ping systém

Halo Infinite sa inšpiroval u konkurencie a prinesie do hry ping systém

 

Čo je užitočné, to sa môže kopírovať.

Halo Infinite bude nepochybne patriť medzi najväčšie herné vydania roka 2021 a aj keď zatiaľ nemáme presne stanovený dátum vydania, šéf Xboxu Phil Spencer nás nedávno uistil, že hra skutočne príde v tomto roku.

Vo free-to-play multiplayeri čaká hráčov tradičný Arena zážitok doplnený o vynovený Big Team Battle mód a aj keď hra má v sebe DNA série Halo, tak v niektorých funkciách sa inšpirovala u konkurencie.

A jednou z týchto funkcií bude ping systém. Jeho implementáciu potvrdil hlavný dizajnér multiplayeru Andrew Witts v novom blogu štúdia 343 Industries: „Môj tím taktiež pracoval na skvelých MP systémoch ako Weapon Spawners, voice messaging systems, nový systém Personal AI a Mark System čo je funkcia, vďaka ktorej môžu hráči označiť niečo vo svete, aby dali ostatným spoluhráčom vedieť, že ide o dôležité miesto, ako napríklad pozícia nepriateľov, alebo umiestnenie zbrane.“

Popularitu nabral ping systém hlavne po jeho implementácii v Battle Royale hre Apex Legends a v dnešnej dobe už začína byť štandardnou súčasťou multiplayerových strieľačiek.  

Zdroj: PureXbox

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk