Asi sa to dalo čakať.
Teraz keď už vieme, že Microsoft Flight Simulator sa na konzolách objaví 27. júla, tak sa môžeme presunúť k technickým detailom portu. Konkrétne k frameratu.
Vývojári totiž prezradili, že hra bude na konzolách Xbox Series X a S fungovať v 30FPS a 60FPS mód k dispozícii nebude. Zároveň však jedným dychom dodali, že hra bude mať na monitoroch s podporou VRR (Variable Refresh Rate) automaticky odomknutý framerate, ktorý by mal zabezpečiť vyšší počet snímkov za sekundu, no 60FPS to pravdepodobne nebude.
Kto vie čo-to o hardvérovej náročnosti tejto hry, tak pre toho to asi veľké prekvapenie nebude. Microsoft Flight Simulator dáva zabrať aj tým najvýkonnejším počítačom a dosiahnuť stabilných 60FPS je takmer nadľudská úloha.
Base framerate will be 30 FPS. On TVs that support VRR, the framerate can go above 30 FPS
— Microsoft Flight Simulator (@MSFSofficial) June 13, 2021
Zároveň to taktiež odpovedá na otázku, prečo bude hra vydaná iba na Xbox Series X/S a majitelia Xbox One sa jej nedočkajú.