Everwild absentoval na E3 2021 pretože vývoj hry bol kompletne reštartovaný

Everwild absentoval na E3 2021 pretože vývoj hry bol kompletne reštartovaný

 

Nový dátum vydania je tak v nedohľadne.

Everwild bol prakticky prvou hrou novej generácie, ktorú od svojich first-party štúdií predstavil Microsoft. Hra nadchla nádherným soundtrackom a jasne definovaným vizuálnym štýlom, na ktorom bolo vidieť odtlačky štúdia Rare, tvorcov Sea of Thieves.

Hra sa prvýkrát ukázala na podujatí X019 a následne aj na Xbox Games Showcase v júli 2020. To by mohlo naznačovať, že hra sa blíži k svojmu vydaniu. No ďalej od pravdy asi byť nemôžeme.

Web VGC a Jeff Grubb totiž nezávisle od seba potvrdili, že hra prešla kompletným reštartom vývoja. Ten bol odštartovaný odchodom šéfa vývoja Simona Woodroffa v októbri 2020. Po jeho odchode sa hra dočkala kompletného prekopania dizajnu hry a vo vedení tohto projektu nastali veľké zmeny. Podľa ľudí z prostredia vývoja bol „projekt reštartovaný od počiatku“ a to znamená, že ešte potrvá niekoľko rokov, pokiaľ hru uvidíme.

Podľa Grubba momentálne hra cieli na rok 2023, no kľudne môže skĺznuť až do roka 2024 a na záchranu projektu bol privolaný ten najpovolanejší človek. Vývoj hry totiž vedie dlhoročný dizajnér štúdia Rare Gregg Mayles.

Mayles je členom Rare od roku 1989 a ako šéf dizajnu sa podieľal na hrách ako Donkey Kong Country, Banjo-Kazooie, Viva Piňata či Sea of Thieves. Jeho presun do pozície šéfa vývoja Everwild potvrdila producentka hry Lousie O’Connor: „Tím stojaci sa hrou Everwild pokračuje v tvorení magického zážitku a je zameraný na vytváranie hry odohrávajúcej sa v unikátnom novom svete. Gregg Mayles sa k nám pripojil ako šéf vývoja a tím nikdy nebol silnejší. Odkedy sme ukázali Eternals trailer spravili sme pokroky vo všetkých oblastiach vývoja. Tím pracuje na realizácii našej vízie priniesť mágiu a prírodu do Everwild a priniesť tento zážitok hráčom.“

Rare malo podľa ľudí z prostredia vývoja problém definovať hrateľnosť hry a jediné, čo bolo od začiatku isté bol vizuálny štýl a soundtrack. Primárnym problémom bol podľa jedného z vývojárov mandát vedenia Rare, že v hre nesmie byť žiaden súbojový systém z tradičných akčných hier, čo viedlo k problémom v dizajnovom procese. Ešte do minulého roka bol Everwild adventúrou z pohľadu tretej osoby s prvkami „God Game.“

Otázne však je, čím bude Everwild, keď sa hry dočkáme pri vydaní. Pretože aj keď bude vyzerať rovnako ako doteraz, tak je možné, že hrať sa bude úplne inak, ako sme možno očakávali.

Zdroj: VGC/GamesBeat
 
 

 

 

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk