Plne dynamická kampaň.
Štúdio 343 Industries odprezentovalo ďalší diel #Ask343 v ktorom vývojári odpovedali na otázky fanúšikov a v tejto konkrétnej časti sa venovali primárne prostrediu, kde sa bude hra odohrávať – prstenec Zeta Halo. V takmer 45 minútach sme sa dozvedeli kvantum nových informácii, ktoré nám naznačili, kam sa hra svojim štýlom vyberá.
Prečítajte si tiež
Halo Infinite vyzerá dnes už neporovnateľne lepšie oproti júlu 2020
Čo sme sa teda dozvedeli?
- Prstenec Zeta Halo bude mať dynamické striedanie dňa a noci a zároveň aj systém počasia vrátane systému vetra. Pri vydaní však v hre nebudú dažďové a snehové búrky, no vývojári „sa tešia na budúcnosť.“
- Cyklus dňa a noci ovplyvňuje nepriateľov a zvieratá na ktoré narazíte. Grunti napríklad počas noci často spia, Phantom vozidlá majú svetlá na hľadanie…
- Halo Infinite nebude obsahovať nepriateľské zvieratá. Naopak, niektoré z nich budú „veľmi milé.“
- Možnosť používania dvoch zbraní naraz v hre nebude a ani sa neplánuje. Vývojári prezradili, že by mohli túto možnosť priniesť, no chceli sa sústrediť kombináciu zbraní, granátov, útokov na blízko a príslušenstva.
- Hra taktiež neposkytne možnosť hrania za Elite frakciu
- Vývojári sa pohrávali s možnosťou upgradu zbraní, no nakoniec sa z tejto funkcie stala „králičia nora“ čo spôsobilo, že sa tieto možnosti príliš odklonili od toho, čím Halo je a preto sa rozhodli celý systém zrušiť a namiesto toho budú môcť hráči upgradovať príslušenstvo a nachádzať „cool varianty zbraní“ vo svete.
- V multiplayeri môže hráč držať iba jeden druh príslušenstva v jeden moment a funguje štýlom „použi ho a je preč.“
- Hra nie je v otvorenom svete. Je inšpirovaná levelom Silent Cartographer z Halo: CE. K cieľom existuje mnoho ciest a odbočiek, čiže hra je skôr veľmi širokým koridorom.
- Halo Infinite bude obsahovať niekoľko biómov. Ten hlavný sa volá Pacific Northwest, no narazíte aj na The Deadlands, či močiare.
- Šesťuholníkové piliere, ktoré boli kritizované počas júlového predstavenia hry sú stále v hre, pretože ich úlohou je poukázať na nedokončenosť celého prstenca. Vývojári však zlepšili ich vzhľad.
- Nič hráčom nebude brániť v tom, aby zobrali Banshee (lietajúce vozidlo) a ísť na miesta, kde by ste podľa štruktúry príbehu ešte nemali byť. Príbeh je spracovaný tak, že existuje hlavná „cesta,“ no hra obsahuje aj vedľajšie úlohy, miesta na preskúmavanie. Nemáme však čakať „neviditeľné steny,“ ktoré by limitovali pohyb.
- Príbeh je lineárny.
- V hre budete môcť zbierať Audio logy, ktoré vám porozprávajú viac z príbehu prstenca a bitke, ktorá sa tam odohrala.
- Obloha je plnohodnotným 3D modelom a nie nakreslenou oblohou. To vám bude vedieť napovedať, kde na prstenci sa nachádzate a samozrejme to má vplyv aj na spomínané striedanie dňa/noci a počasia.
- Cutscény sú ovplyvnené dennou dobou, nakoľko sú všetky spracované in-engine. Ktorúkoľvek zbraň teda budete mať v ruke, akákoľvek je denná doba – to všetko sa nachádza v cutscénach.
- Frakcia Banished si zachovala svoju tradičnú červenú farbu a ich „metalový štýl“ kontrastuje s prírodou prstenca.
- Vývojári boli radi, že po kritike po júlovom predstavení hry dostali čas navyše na vyladenie hry.
- Hráči môžu zhodiť predmety (vozidlá) z okraja Zeta Halo.
- Hra bude obsahovať základne a taktiež aj skupinky nepriateľov vo voľnej prírode.
- Hra má zabudovaný systém, ktorý sleduje čo ste robili a čo robíte. Keď idete pešky, tak hra sa bude snažiť vygenerovať súboje, ktoré sú zábavné v čase, keď nie ste vo vozidle. Ak ste zas v leteckom vozidle, tak sa hra bude snažiť vygenerovať súboje v oblakoch.
Halo Infinite vychádza koncom tohto roka na PC, Xbox One a Xbox Series X/S. Hra bude taktiež súčasťou predplatného Xbox Game Pass.
Zdroj: Youtube