Asi nezostáva nič iné, iba súhlasiť.
Vernosť a obhajovanie miliardových korporácií je niečo veľmi divné, no na strane druhej v dnešnej dobe veľmi bežné. Mnohí totiž vďaka hrám a službám získavajú voči štúdiu/hernej sérii/značke náklonnosť, čo ich následne motivuje obhajovať všetko, čo sa obhajovať dá. V rozumnej miere sa to ešte dá pochopiť, no niekedy sa to končí vyhrážkami a nadávkami a tam by sa už asi mala nakresliť čiara.
A počas rozhovoru s magazínom The Verge sa k téme „fanboyov“ vyjadril aj šéf Xbox divízie Phil Spencer: „Ak mám byť úprimný, milujem priemysel v ktorom som. Toto je práca, ktorú mám rád. Moja manželka hovorí, že toto je jediná práca na ktorú sa hodím a určite je to práca, ktorú mám rád. No fanboystvo v hernom priemysle…ak existuje niečo, čo by ma dokázalo vyhnať z tohto priemyslu, tak je to práve toto.“
„Vydanie konzoly, vydanie hry…to je jedna z najodvážnejších vecí, ktoré robíme. Svoj produkt položíte pred ľudí, ktorí ho analyzujú a hodnotia. Nemôže sa brániť. Je to neživý objekt. Nemôže ísť na internet a obhajovať sa. Nikdy to nefunguje.“
„Keď tím vydá niečo na trh, aby to následne trh zvozil pod čiernu zem – je to veľmi odvážne zo strany tvorcov. Nikdy neprajem kreatívnemu tímu, alebo produktovému tímu konkurencie zlyhanie iba preto, že má kompetitívny produkt. To nie som ja. A nemyslím si, že to pomáha nám, ako hernému priemyslu.“
„A špeciálne v konzolovom priestore existuje také jadro jadra, ktoré berie celú vec až do deštruktívnej roviny v zmysle „Chcem aby oni zlyhali, aby vec, ktorú som si kúpil ja uspela.“ A to na oboch stranách. Nehovorím, že všetci ľudia, ktorí hrajú Xbox a majú radi Xbox musia automaticky milovať Playstation. No takéto správanie mi príde nevkusné a to možno hovorím príliš mierne, lebo ním pohŕdam. Nemyslím si, že na to, aby sme dosiahli svoje ciele musí niekto iný zlyhať. Sme v zábavnom priemysle. Našim najväčším konkurentom je apatia k produktom a službám, ktoré sami vytvárame.“