Odišiel totiž šéf vývoja hry.
Takto si asi Microsoft predstavenie nového dielu svojej vlajkovej série nepredstavoval. V júli sme sa dočkali prvých záberov z hrania Halo Infinite a aj keď po stránke hrateľnosti nemal výhrady asi nikto, tak po stránke vizuálu áno. Všetko naznačuje tomu, že 5-ročný vývojový cyklus hry je poznačený viacerými problémami a že štúdio a vývoj majú problémy sami so sebou.
A teraz sa to len a len potvrdzuje. Šéf vývoja hry Chris Lee totiž oznámil svoj odchod zo štúdia 343 Industries: „Odchádzam od vývoja Infinite a budem hľadať ďalšie príležitosti. Verím v tento tím a verím, že sa im podarí vydať skvelú hru, no nastal čas, aby som odišiel.“ Hovorca spoločnosti Microsoft však ozrejmil, že Lee je naďalej zamestnancom Microsoftu a je teda možné, že sa iba presunie do iného štúdia Microsoftu.
Každopádne takýto odchod z takejto pozície v takomto štádiu vývoja hry neveští nič dobré. Hra mala prísť na trh spolu s konzolami Xbox Series X a Xbox Series S, no v auguste bola odložená bez určeného dátumu vydania. Vyzerá to teda, že budeme radi, ak sa jej dočkáme koncom budúceho roka a vôbec by sme sa nedivili, ak by sme ju videli až v roku 2022.
Náhradou Chrisa Leeho bude legenda Halo série Joe Staten, ktorý bol súčasťou štúdia Bungie počas najväčšej slávy série Halo. Zo zákulisných informácií sme sa dozvedeli, že Lee bol „odsunutý na vedľajšiu koľaj“ hneď ako Staten prišiel do štúdia a z tohto pohľadu teda jeho odchod nie je až tak prekvapujúci. Navyše, v zákulisí sa šušká, že toto nie je posledná zmena, ktorá sa týka štúdia 343 Industries.
Prečítajte si tiež
Legenda série Halo sa vracia, aby dostala Halo Infinite k cieľovej páske
Uvidíme teda, čo z tohto chaosu nakoniec vzíde. O Halo Infinite je zatiaľ známe to, že sa bude odohrávať na Zeta Halo, že jednou z nepriateľských frakcií budú Banished a že multiplayer bude free-to-play a bude podporovať 120FPS. Taktiež vieme, že hra okrem next-gen konzol príde aj na PC a Xbox One konzoly.