Údajne mu to ukázal Halo: Infinite.
Výkon nových konzola a hlavne vplyv tohto výkonu na hry, ktoré budeme vídať nasledujúce roky je veľmi horúcou témou. Mnoho hráčov totiž od Xbox Series X a Playstation 5 očakáva veľké veci. Už len fakt, že budú obsahovať externý disk a konečne opustia „notebookový“ Jaguar procesor by mal zabezpečiť veľký výkonnostný skok a k tomu si samozrejme musíme prirátať aj výrazne vyšší výkon grafického čipu.
Zdá sa však, že nie všetci sú z nového hardvéru nadšení. Šéf vývoja Pathfinder: Wrath of the Rigthteous Alexander Mishulin zo štúdia Owlcat Games napríklad nemá veľmi veľké oči.
„Určite by som si ich zaobstaral a pripravil by som si na ne veľkú sumu. Veľmi sa teším na skrátené doby nahrávania. Keď napríklad hrám Spider-Mana, tak je to skvelé, no keď sa snažím pohybovať v regióne, tak ma nudí cestovať metrom. Neočakávam však, že z hľadiska grafiky uvidíme veľký skok, pretože Microsoft prezentoval nový Xbox s novou Halo hrou. A hneď na to mi napadlo, že tam nevidím veľký rozdiel. Pre našich výtvarníkov je tam rozdiel, no nie pre mňa.“
„Očakávam, že hry pôjdu rovnakou cestou, akou idú teraz. Dlhú dobu sa budú vývojári učiť, ako dostať z týchto konzol čo najviac, no stále budeme hrať hry, ktoré budú veľmi podobné až pokiaľ niekto nespraví niečo šialené.“
Zdá sa teda, že Halo: Infinite Mishulina neohromil, každopádne táto hra má byť určená aj pre staré Xbox konzoly a preto sa asi nedá očakávať, že využije všetok potenciál, ktorý sa s novou generáciou ponúka.