Šéf Xboxu: Uprednostňujem vysoký framerate pred vysokým rozlíšením

Šéf Xboxu: Uprednostňujem vysoký framerate pred vysokým rozlíšením

 

Ako ste na tom vy?

S príchodom mid-generačných konzol v podobe Playstation 4 Pro a Xbox One X začalo mnoho hier ponúkať hráčom možnosť výberu. Buď si mohli zvoliť „performance“ mód, ktorý uprednostnil vyšší framerate na úkor rozlíšenia, alebo „graphics“ mód, ktorý hru väčšinou uzamkol na 30FPS no ponúkol vyššie rozlíšenie.

Šéf Xboxu Phil Spencer má však pri takejto voľbe úplne jasno. Pre neho je totiž prioritou vyšší framerate: „Nikdy sa nesnažíme limitovať vývojárov, ktorí chcú na našej platforme niečo dosiahnuť. Či už chceli dosiahnuť 60FPS na Xbox 360 alebo 4K a 60FPPS na Xbox One X. Chceme dať vývojárom nástroje, aby mohli vyskúšať veci ktoré chcú na našej hardvérovej platforme.“

„Myslím si, že sme dosiahli bod v podobe Xbox One X, kde hry vyzerajú skvelo a vývojári robia všetko preto, aby boli ešte krajšie. No ja chcem, aby sa hrali rovnako skvelo ako vyzerajú. To v tejto generácii nemáme, pretože procesor je oproti grafickému čipu poddimenzovaný na to, aby sme dosiahli vysoký framerate, konzistenciu a variabilnú obnovovaciu frekvenciu, ktorú chceme mať.“

„Keď sa však pozeráme do budúcnosti tak mám pocit, že toto je miesto, ktorému by sme sa mali venovať aby to nebolo iba o tom, že budeme hádzať na obrazovku viac a viac pixelov.“

Ako ste na tom vy? Ktorému módu dávate prednosť počas hrania?

Zdroj: Stevior

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk