Vývoj hry sa rozbehol.
Na X019 prekvapilo štúdio Rare ohlásením ich novej hry s názvom Everwild, ktorá kombinuje roztomilý vizuálny štýl a dobrodružstvo v otvorenom svete. Okrem traileru sme sa však o hre až tak veľa nedozvedeli a tak nastal čas na zmenu.
Najnovšie informácie z vnútra štúdia hovoria o tom, že Everwild sa začal ako projekt na ktorom spolupracovalo 25 vývojárov s podporou technického oddelenia štúdia, no tento tím sa veľmi rýchlo rozrastá a momentálne sa na ňom podieľa viac ako 50 vývojárov. A nachádzajú sa v ňom aj mená, ktoré už s Microsoftom majú spoločnú históriu.
Hlavným dizajnérom hry je totiž James Blackham, ktorý predtým pôsobil ako hlavný dizajnér v štúdiu Lionhead na hre Fable Legends, ktorú Microsoft v roku 2016 zrušil a spolu s ňou aj celé štúdio. Po chvíli strávenej v Square Enix sa pripojil k Rare, kde dostal túto lukratívnu pozíciu.
Výkonnou producentkou hry je Louise O’Connor, ktorá predtým pracovala ako animátorka na hrách Conker’s Bad Fur Day and Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts a šéfom vývoja je Simon Woodroffe, ktorý predtým pôsobil v štúdiu Sumo Digital. Art šéfom vývoja je Ryan Stevenson, ktorý vytvoril vizuál k hrám ako Sea of Thieves a Viva Pinata.
Hra však ešte len teraz vstúpila do plnej produkcie a preto jej vydanie nemôžeme tak skoro očakávať. Je však jasné, že sa jej dočkáme na Xbox Series X a PC.