Ak ste si však mysleli, že ho šéf Xboxu povie len tak v rozhovore, tak sa mýlite.
Xbox to s vymýšľaním mien svojich konzol nemal jednoduché. Nikdy totiž nemohol nasledovať kroky Sony, pretože do herného biznisu vstúpili jednu generáciu pozadu a to by sa odrazilo na veľmi divných porovnaniach „Playstation 3 a Xbox 2“ alebo „Playstation 4 a Xbox 3,“ čo by bolo pre marketingový tím konzoly nočnou morou.
Preto sa rozhodli radšej svojim konzolám dávať mená podľa toho „aký je účel danej konzoly.“ A podľa šéfa Xboxu, Phila Spencera to bude rovnako aj pri Project Scarlett, čo naznačuje, že minimálne najvyššie vedenie Xboxu vie, aký názov dostane dvojica konzol, ktorú Microsoft vydá na budúci rok.
„Náš zvyk pri vymýšľaní názvu konzol bol vždy postavený okolo možností, ktoré daná konzola ponúka. Xbox 360 bol o zábavnom zážitku okolo boxu a o boxe, ktorý bol centrom všetkej zábavy. Xbox One – možno si pamätáte, že na začiatku bol náš slogan „Always on input, all in one.“ Tieto mená boli skutočne určené podľa toho, aký bol účel konkrétnej krabičky.“
Spencer taktiež potvrdil, že konzola nebude používať číselné označenie a to presne kvôli tomu, že našli iný efektívny spôsob tvorenia názvov pre svoje generácie konzol.
Project Scarlett príde na trh koncom roka 2020.