Microsoft plánuje zničiť Playstation 5 dvoma Xbox Scarlett konzolami

Microsoft plánuje zničiť Playstation 5 dvoma Xbox Scarlett konzolami

Xbox Lockhart totiž opäť vstal z mŕtvych.

S novou generáciou Xbox konzol je to ako na hojdačke. Najprv sa objavili informácie o tom, že Microsoft chystá dvojicu next-gen konzol – jedna má kódové označenie Xbox Anaconda a druhá Xbox Lockhart. Jedna mala byť výkonovým kráľom a druhá mala zas ponúknuť atraktívnu cenu. Okolo E3 2019 sa však začali z viacerých zdrojov objavovať správy, že Microsoft „zabil“ Lockhart a do budúcej generácie pôjde iba s jednou konzolou, no samozrejme s dodatkom, že veci sa ešte môžu zmeniť. A vyzerá to tak, že sa skutočne zmenili.

Kotaku totiž informuje o tom, že Microsoft skutočne pôjde do ďalšej generácie konzol s dvojicou zariadení a že Lockhart sa opäť nachádza v plánoch Microsoftu. A dokonca sme sa o tejto konzole dozvedeli aj nové podrobnosti.

Xbox Lockhart totiž bude lacnejšia a slabší variant Xbox Scarlett rodiny konzol a dokonca bude bez diskovej mechaniky. Ľudia, ktorí sa podelili o tieto informácie prirovnávajú Lockhart k výkonu Playstation 4 Pro, no s oveľa lepším procesorom a samozrejme nebude chýbať SSD disk, podobne ako vo výkonnejšej verzii.

Ak by sme to mali dať do konkrétneho príkladu, tak Microsoft si budúcu generáciu predstavuje tak, že Lockhart bude cieliť rozlíšenie 1440p a 60FPS, zatiaľ čo Anaconda bude mieriť za natívnym 4K rozlíšením. Samozrejme, vzhľadom na to, že konzola bude bez diskovej mechaniky, tak hlavným prvkom, ktorý bude Microsoft s touto konzolou tlačiť je služba Xbox Game Pass a taktiež aj svoj Project xCloud. Podľa štatistík z predaja čisto digitálnej verzie Xbox One S konzoly je údajne Microsoft veľmi spokojný s jej predajom a práve to vytvorilo ochotu ísť do budúcej generácie s jednou konzolou bez mechaniky.

Ďalšie informácie hovoria o tom, že výkonnejšia verzia Xbox Scarlett a Playstation 5 bude výkonovo veľmi podobné a veľmi výkonné a dá sa predpokladať, že obe spoločnosti sa budú sústrediť na to, aby ste sa k svojim hrám dostali čo najrýchlejšie (minimálne časy načítavania...).

Stratégia dvoch konzol však údajne vytvára vrásky na čelách vývojárov, ktorí teraz pri vývoji hier musia brať do úvahy nižší výkon Xbox Lockhart. Ak však primárny rozdiel vo výkone bude spočívať iba v grafickom čipe a procesor bude podobný, tak by to hádam taký problém byť nemusel.

Zdroj: Kotaku

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk