Ako Ubisoft po zlyhaní The Division 2 a Ghost Recon Breakpoint mení vývoj svojich hier?

Ako Ubisoft po zlyhaní The Division 2 a Ghost Recon Breakpoint mení vývoj svojich hier?

Všetko sa začína pri tej najdôležitejšej skupine.

Už sa o tom narozprávalo. Že keď raz Ubisoft nájde zázračnú formulku, tak ju nasilu pchá do každej svojej hry, či to tam sedí, alebo nie. Rozprávali sme sa o tom aj my v našej sérii podcastov. Lenže nikto doteraz nevedel, prečo to tak je. Vedeli sme iba o tom, že po neúspechu Ghost Recon Breakpoint a po rýchlom úpadku The Division 2 plánuje Ubisoft veľké zmeny.

Teraz sme však dostali jedinečnú možnosť zistiť, ako Ubisoft pracoval a čo sa do budúcnosti zmení. Za tento prístup ďakujeme webu VGC. Ten zistil, že prakticky všetky herné projekty v Ubisofte prechádzajú schvaľovacím procesom. Herné projekty tam schvaľuje skupina 100 dizajnérov a producentov, ktorí sídlia v Paríži a tí vyhodnocujú všetko od dizajnu až po scenáre. Oni sami nie sú hernými tvorcami a fungujú skôr vo forme poradného orgánu a orgánu schvaľovania herných projektov.

Práve oni sú zodpovední za to, že Ubisoft hry majú podobnú víziu a že čerpajú jedna z druhej. Oni majú na svedomí to, že Ubisoft v posledných rokoch tlačil na open-world systémové hry s online elementami.

A zmeny, ktoré ohlásil Ubisoft sa týkajú práve tohto tímu. Podľa Ubisoftu sa tento tím stane oveľa flexibilnejším aby lepšie reagoval na potreby vývojárskych tímov Ubisoftu po celom svete. Výsledkom toho by mali byť variabilnejšie hry, ktoré budú mať oveľa viac unikátnych prvkov.

Šéfom tohto editorského tímu zostane Serge Hascoet, no pod ním bude vytvorené väčšie množstvo viceprezidentov, pričom každý z nich bude mať na starosti vlastnú hernú sériu o ktorú sa bude starať a budú môcť konať viac nezávisle. Ich úlohou bude vdýchnuť Ubisoft hrám viac duše, aby sa hry tak nepodobali, ako to bolo v posledných rokoch. Jeden anonymný člen tejto skupiny povedal: V predchádzajúcom tíme editorov boli často myšlienky jedného alebo dvoch editorov tlačené do všetkých hier. Preto ste mohli vidieť takú podobnosť medzi hrami, pretože to boli replikované názory a herné preferencie zopár ľudí.“

Medzi nových editorov boli zaradený napríklad Tommy Francois, Patrick Plourde (Child of Light) a Maxime Béland (Splinter Cell).

Už sa nevieme dočkať, čo táto iniciatíva prinesie. 

Zdroj: VGC

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk