Niektorým veciam sa konečne nemusia venovať.
Dizajnér štúdia Obsidian Brian Hines sa v rozhovore pre web Wccftech rozpovedal o minuloročnej akvizícii tohto populárneho štúdia Microsoftom. Štúdiu, ktoré momentálne dokončuje očakávanú RPG The Outer Worlds táto akvizícia do veľkej miery zlepšila život.
Zatiaľ čo The Outer Worlds nebol nijak ovplyvnený kúpou štúdia (hru vydáva vydavateľ Private Division) tak všetky ďalšie projekty už áno. A zatiaľ iba v pozitívnom slova zmysle: „Na úrovni štúdia a pre mňa osobne, skvelou vecou na tom, že sme súčasťou Microsoftu je to, že sa konečne môžeme sústrediť na to, akú hru chceme vytvoriť a nemusíme sa zaoberať „pitch“ procesom (proces kedy prídete s materiálom z vašej chystanej hry za vydavateľom a žiadate peniaze na financovanie vývoja).“
„Samozrejme aj v Microsofte existuje proces schvaľovania projektov. Nikdy to nie je o tom, že si môžete robiť čo chcete s bianko šekom. No je to veľa viac sústredené na to, aby sme vytvorili niečo cool a aby sme tvorili hry, ktoré chceme tvoriť.“
„Microsoft nám povedal: Chceme vás kúpiť preto, aby ste robili hry, aké chcete robiť a aké ste robili, nie preto, aby sme vás zmenili. A to bolo uisťujúce pre mnohých ľudí v štúdiu, pretože nikto po nich nechce, aby boli iným štúdiom, ako momentálne sú.“
The Outer Worlds vychádza 25. októbra 2019 a momentálne už pre vás „varíme“ recenziu.