Ak vás hra zaujíma, tak toto vás bude tiež.
Web GameInformer má exkluzívny prístup k vývojárom zo štúdia Respawn pri vývoji hry Star Wars Jedi: Fallen Order a tak sa im podarilo zistiť 25 zaujímavostí z toho, ako funguje hra a na čo sa môžeme tešiť. Alebo aj to, čoho sa v hre nedočkáme.
- Respawn momentálne skúma možnosť pridania Foto módu do hry, no ten sa zatiaľ v hre nenachádza
- New Game + v hre pravdepodobne nebude, pretože hra je metroidvania (princíp získavania schopností, ktoré zabezpečia prístup na nové miesta). Vývojári to odôvodňujú tým, že keby ste v New Game + mali všetky schopnosti od začiatku, pokazilo by to hru
- Hra bude mať rôzne náročnosti. Zatiaľ nevieme ich názvy, no budú v hre
- Xbox One X a Playstation 4 Pro dostanú vylepšené verzie hry, no Respawn zatiaľ nekonkretizovali o aké vylepšenia pôjde
- In-game mapa je vo forme hologramu a keď ju aktivujete počas boja, tak nepriatelia vás budú ďalej napádať
- Prvou schopnosťou v hre bude Force Slow, ktorá vám umožní spomaliť nepriateľov a prvky prostredia
- Zdravie si budete môcť dopĺňať cez kanistre. Na začiatku ich budete mať k dispozícii dve a ich kapacitu budete môcť rozširovať
- Počas návštevy štúdia videli redaktori GameInformeru miesta ako Hoth, Cloud City
- V hre môžeme očakávať viacero momentov na štýl ovládania AT-AT, ktorý sme mohli vidieť v deme
- Najväčšou inšpiráciou pri tvorbe vizuálu hry boli Rogue One a Star Wars: Rebels
- To sa odrazilo aj na dizajne AT-AT, ktorý vychádza priamo zo Star Wars: Rebels
- S pomocou d-padu budete môcť vytasiť a aj „vypnúť“ svetelný meč. Ten bude navyše slúžiť ako vaša osobná lampa
- BD-1 bude svietiť rôznymi farbami a to podľa diania v hre. Ak máte plné zdravie tak je šťastný a zelený. Keď budete mať málo zdravia, tak bude červený.
- Cieľom štúdia je vytvoriť hru bez nahrávacích obrazoviek. Tie budú skryté v cutscénach a v iných trikoch vývojárov
- Oblečenie a svetelný meč hlavnej postavy, Cala budete môcť upraviť. Upraviť však budete môcť aj vašu loď, Stinger Mantis
- V hre budete môcť zmeniť farbu svetelného meča, no existujú farby, ktoré im LucasArts zakázalo pridať
- „Uzamknutie“ kamery na jedného nepriateľa nebude v hre nutnosťou, no budete mať väčší úspech pri hraní
- V hre nebude chýbať skenovanie prvkov prostredia. Tie budú slúžiť na budovanie sveta okolo, ako malá Star Wars „encyklopédia.“ Vývojári taktiež hľadajú možnosti, ako hráčov za skenovanie odmeniť
- Mapa v hre bude veľmi nápomocná, no určite vám neprezradí všetko a niektoré veci budete musieť objaviť na vlastnú päsť
- Vývojári sa snažili eliminovať potrebu stláčania viacerých tlačidiel naraz na vykonanie jedného útoku
- E3 demo bolo viac lineárne ako výsledná hra. Táto sekcia bola vybraná preto, lebo bola viac „cinematická“ a to pri prezentácii na E3 funguje dobre
- Ak v hre zomriete, stratíte nazbierané XP body, podobne ako v Soulsborne v hrách. Ak sa však pomstíte protivníkovi, ktorý vás zabil, získate ich späť
- Cal patrí medzi mlčanlivejšie postavy. Počas boja tak nebude po svojich protivníkoch "hulákať" a skôr bude komunikovať so svojim verným droidom
- Blokovanie je veľmi dôležitá herná mechanika, no ak nie ste fanúšikom, potencionálne si vystačíte aj s úskokmi
Star Wars Jedi: Fallen Order vychádza 15. novembra na PC, Xbox One a Playstation 4.
Zdroj: GameInformer
Zapojte sa do diskusie
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!