Alebo, keď je niekoľko desiatok hodín hrania úplne zbytočných.
Looter-shooter hry sú primárne zamerané na to, že hráč zvyšuje svoju silu a následne je schopný zdolávať náročnejšie a náročnejšie výzvy. Na to, aby ste však zlepšovali svoju silu potrebujete lepšiu výbavu, ako tú, ktorú máte na začiatku hry. Teda, tak by to malo byť.
Nie však v Anthem. Hráči totiž objavili, že úplne základná útočná puška, ktorú získate pri leveli 1 je silnejšia ako Masterwork zbraň s levelom 45 (Masterwork je druhá najvyššia úroveň rarity predmetov v Anthem po Legendary). S dôkazom prišiel užívateľ YeetLordSupreme, ktorý svoje tvrdenia potvrdil aj živou demonštráciou na videu.
„Testoval som niekoľko rôznorodých zbraní na rôznych nepriateľov a aj keď čísla sa líšia, výsledok je vždy rovnaký. Level 1 Defender útočná puška je najefektívnejšia zbraň v hre. Ničí všetko čo jej stojí v ceste.“
Zdá sa, že systém nefunguje tak, ako by mal. Možno v Bioware nikomu nenapadlo, že niekto si zoberie svoju Level 1 útočnú pušku do náročnosti Grandmaster 1, kde sa tento problém objavuje.
Na tento výskum zareagovalo štúdio Bioware prostredníctvom technického režiséra hry Brenona Holmes, ktorý priznal, že niečo nie je v poriadku: „Musíme to vyšetriť. Škálovací systém hry má umožniť, aby spolu mohli hrať hráči s nízkym levelom s hráčmi s vysokým levelom. Ale toto nie je niečo, čo by sme spravili a niečo nie je v poriadku.“
Následne štúdio potvrdilo, že ide o bug, ktorý spôsobuje kombinácia „defaultných“ zbraní a ostatných predmetov, ktoré sú na vysokej úrovni. Tím však pracuje na náprave.
Je však celkom vtipné, že v hre, ktorá je celá o získavaní lepšej výbavy je najlepšia zbraň, ktorú dostanete hneď na začiatku.
Prečítajte si tiež