A hráči prichádzajú a prichádzajú.
Tesne po spustení novej Battle Royale hry od Respawnu sa producent vyjadril k tomu, prečo sa rozhodli hru vydať hneď v deň ohlásenia. Jeho odpoveď bola, že sa tak vyhli negatívnemu PR kvôli kombinácii EA, lootboxy, mikrotransakcie a hra tak bude hovoriť sama za seba svojou kvalitou a bude sa šíriť dobrou povesťou. A zdá sa, že tento ťah vyšiel dokonale.
Včera sme vás informovali, že hra sa usadila na prvom mieste na Twitchi, kde poráža aj velikánov ako League of Legends a Fortnite a večer sa šéf Respawnu, Vince Zampella pochválil ďalším pokoreným míľnikom.
Apex Legends si totiž zahralo už viac ako 10 miliónov hráčov a to za menej ako 72 hodín. Aby toho nebolo málo, hra dosiahla jeden milión súčasne hrajúcich hráčov, čo sa nepodarí mnohým hrám.
🤯x10,000,000
— Vince Zampella (@VinceZampella) 7. februára 2019
So amazed @PlayApex hit 10 million in 72 hours. #ApexLegends https://t.co/rZmOgNnwhF pic.twitter.com/j68PYHMAfM
„Vývoj hry bol neuveriteľnou cestou. Testovali sme a upravovali. Argumentovali a súhlasili. Dostali sme sa však do bodu, kedy sme cítili niečo magické. Vedeli sme, že je riskantné zobrať sériu Titanfall na túto cestu, ísť free-to-play cestou a vydať hru prekvapujúco, no zaľúbili sme sa do Apex Legends a chceli sme, aby ste si ju vyskúšali aj vy.“
„Dúfame, že sa vám páči rovnako ako nám, no nikdy sme neočakávali také reakcie a podporu, akú dostávame. Od všetkých v Respawne, ďakujeme, že ste dali Apex Legends šancu. Ďakujeme, že ste sa pripojili na tejto ceste. Je to však iba začiatok. Máme toho pripraveného veľa.“
Hra síce zatiaľ nedosahuje čísla Fortnite. Ten podľa vyjadrení Epic Games dosiahol 8,3 milióna súčasne hrajúcich hráčov, no na druhej strane, ten je dostupný aj na mobilných platformách a na Switchi, kde Apex Legends zatiaľ nie je.
Prečítajte si tiež