Autori hry sa preto rozhodli obsah postupne dávkovať.
Battlefield V je ďalšou hrou, ktorá sa chystá nasadnúť na „live service“ vlak a hra tak príde na trh bez niekoľkých očakávaných herných módov. Jedným z nich je aj Battle Royale herný mód v Battlefielde, ktorý sa nazýva Firestorm. Ten má vydanie naplánované na marec 2019 a pripravuje ho štúdio Criterion. No podľa autorov je na to dobrý dôvod.
DICE sa totiž bojí, že ak by do hry pri vydaní dali príliš veľké množstvo možností, tak to hráčov odstraší: „Keď sa chceli z hry spraviť „live service“ aspekt hry museli sme sa pozrieť na to z hľadiska hrateľnosti. Chceme, aby každé uvedenie nových herných módov a prvkov vedelo „stáť na vlastných nohách“ od ostatných prvkov hry a tým chceme docieliť, aby sa naň hráči sústredili,“ povedal producent hry Ryan MacArthur.
Zároveň prezradil, že DICE bude stále hru upravovať a vylepšovať. Budú taktiež pridávať nové mapy a herné módy a každý z nich sa zameria na iný aspekt hry. Nové mapy napríklad môžu byť zamerané na určitý typ vozidla, a nové herné módy môžu umožniť hráčom, aby videli staré mapy v novom svetle. A tým, že všetok tento obsah bude zadarmo sa nebude trhať komunita.
„Myslíme si, že ak by boli v hre módy ako Firestorm a Combined Arms (kooperatívny mód) pri vydaní, vytvorili by sme svet, kde je príliš veľa možností. Chceme, aby mali hráči najprv základný „Battlefield zážitok,“ a následne budeme na tomto zážitku stavať prostredníctvom kooperatívneho módu a Battle Royale módu.“
„Hráči sa tým pádom môžu tešiť na to, že pri každom móde budú môcť stráviť kúsok času. Inak by sa stal rovnaký efekt, ako pri expanziách a hráči sa roztrúsia.“