Vyzerá to tak, že Assassin’s Creed sa žánrovo presúva bližšie k RPG hrám.
Nový diel populárnej série Assassin’s Creed sa tento rok bude odohrávať v starom Grécku a aby autori zabránili prílišnej podobnosti s predchádzajúcim dielom, pridali do hry nové možnosti a herné systémy. Napríklad budete mať po novom možnosť viesť dialógy smerom, akým chcete aby išli. Môžete si robiť prakticky čo chcete, no musíte mať na pamäti, že vaše činy budú mať následky. Taktiež po vzore Bioware hier si budete môcť vybrať pohlavie hlavného hrdinu.
Autori taktiež chcú ponúknuť nové možnosti pri hraní a aj pri prístupe k jednotlivým misiám. Ale vedzte, že Odyssey po novom sleduje vašu kriminálnu činnosť a keď tá prekročí únosnú mieru, tak budete vyvesený na nástenke a určite sa nájdu ľudia, ktorí budú chcieť za vašu hlavu primeranú odmenu. Takže už po vražde desiatich NPC postáv nebudete desynchronizovaný, ale jednoducho budete pod vplyvom GTA "Wanted" systému.
K dispozícii budete mať aj svoju loď, Adrestia. Tá však pobrala trochu inšpirácie z posledného dielu série Metal Gear Solid a tak bude vašou základňou. Tú budete môcť vylepšovať, zlepšovať jej obranné a útočné možnosti a taktiež budete môcť rekrútovať NPC postavy ako členov posádky. Autori tvrdia, že nechcú aby vaša loď bola prostriedkom na cestu z bodu A do bodu B, ale chcú aby bola vaša. Aby ste si na ňu vložili svoj personálny odtlačok.
Vývojári vložili veľké úsilie do toho, aby svet Grécka bol čo najkrajší, ale zároveň aby bol hodnoverný. Veľký dôraz je taktiež kladený aj na dialógy, ktoré budú po novom riadené hráčom a teda budú pod oveľa väčším drobnohľadom hráčov. Taktiež dizajn questov jasne čerpá skôr z RPG žánru, ako z predchádzajúcich dielov hry. Autori tvrdia, že rozhodnutia budú mať personálny a podstatný vplyv na vašu postavu. Takže uvidíme, ako sa hra vykryštalizuje 5. októbra 2018.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!