Tvorcovia z CD Projekt RED vytasili niekoľko zaujímavých detailov z tretieho Zaklínača, podľa ktorých môžeme usudzovať, že sa k nám blíži skutočný hardcore RPG titul. Tieto informácie zozbieral člen fóra The Witcher 3 s nickom Shavod z rôznych polských médií a následne ich aj pekne preložil. Zaklínač 3: Divoký hon vyjde po niekoľkých odkladoch 19. mája 2015 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
- V hre budú prítomné rôzne druhy zbraní, ktoré budeme môcť vziať. Na použitie určitých zbraní budeme ale potrebovať spĺňať určitý minimálny level.
- Zbrane sa budú opotrebúvavať a nakoniec sa môžu aj zničiť. Pravidelná návšteva u kováča bude teda nevyhnutná.
- HUD si budeme môcť rôznorodo prispôsobovať, napríklad vypnúť minimapu a rôzne notifikácie.
- Všetky grafické nastavenia budú prítomné v in-game menu.
- Nepriatelia budú vedieť blokovať šípy svojim štítom.
- Zaklínač 3 bude obsahovať masívny strom schopností, respektíve až 5 stromov (stránka Witchersite ale podľa neho uvádza 4 stromy). Každý zo stromov bude ponúkať 5 vetví a každá z vetviev následne 5 schopností. Každá zo schopností sa bude dať ešte k tomu vylevelovať na level 3 alebo 4. Aj napriek tomu, že po dosiahnutí levela dostaneme viacero bodíkov, bude vraj nemožné za celú hru odomknúť všetko.
- Odomknutie schopností ale nebude stačiť na to, aby ich Geralt okamžite používal. Schopnosti si budeme musieť aplikovať do odlišného stromu s limitovaným počtom slotov. Aktivované skilly ovplyvnia Geraltov štýl boja, aktivovanie niekoľkých skillov z rovnakej kategórie zvýši ich efekt a podobne.
- Pre mutagény budú vyhradené 4 sloty.
- Dočasní spolubojovníci budú nápomocní a budú využívať rozličné bojové štýly.
- Hra bude vraj pekne obtiažna a aj na easy budeme môcť zomrieť, ak nebudeme opatrní.
- V hre bude snežiť, budú tu rozličné fázy dňa a noci, rôzne fázy oblačnosti, búrky, niekoľko druhov dažďa a dokonca aj ranná hmla.
- AI nepriateľov je na vysokej úrovni. Vlci alebo banditi sa budú snažiť zamedziť Geraltovi v úniku, zabitie ich vodcu nechá celú skupinu dezorientovanú. Niektorí jedinci budú dokonca slúžiť ako návnada, aby zvýšili šance svojich skupín na dolapenie Geralta.
- Modely NPC postáv ako aj interiér budov budú vždy odlišné, takže sa tu nestretneme s pocitom déjà vu.
Zdroj: DSOG