RECENZIA: Werewolf: The Apocalypse – Earthblood - Psi sa bránia útokom...

Už je to dlhší čas, čo som si zobral nejakú hru na recenziu. Pri Werewolf: The Apocalypse - Earthblood som absolútne nevedel, že taký titul má vôbec prísť a ani o čom to asi bude. Google mi povedal, že vývojári, ktorí vytvorili túto vlkolačiu hru, majú na svedomí aj Call of Cthulhu – čiže ďalší kúsok, o ktorom nič neviem, teda ak nerátame to, že v recenzii tomu kolega Adrián dal 3 hviezdičky z 5. Dokázalo štúdio Cyanide zdvihnúť pomyselnú latku svojich hier?
Vlkolaci a upíri sú kult, ktorý je obľúbený po celom svete. Filmoví režiséri sa tejto témy radi chytajú (hoci niekedy je to na škodu). Budem úprimný, tému ako takú mám rád, pokiaľ je spracovaná hororovo a nie pubertálne. Takých filmov ale nie je veľa a hry z prostredia upírov a vlkolakov som v novej 3D dobe asi ani nehral, ak nerátame The Order: 1886.

RECENZIA: Devil May Cry 5: Special Edition - Dante prichádza aj na PS5. Zatiaľ síce len ako remaster, no zato podarený

Vydanie PS5 tento rok nesprevádza veľa titulov a tak treba byť vďačný aspoň za to, čo je. Nie každému ale sadne hack and slash akcia a už vôbec nie v takom štýle, ako ju už roky rokúce robí séria Devil May Cry. Tým z nás, ktorí sa tešia zo všetkého nového okolo nášho milovaného Danteho, však môžem rovno povedať, že DmC na PS5 v podobe Special Edition stojí za to.

RECENZIA: Godfall - Destiny v kombinácii s hack&slash akciou. Nápad zaujímavý, ale ako to vyzerá v realite?

Vydanie PS5 so sebou prináša aj jednu úplnú novinku na trhu, a tou je Godfall. Na papieri celkom zaujímavý nápad spojenia loot mechaník Destiny a RPG sveta, s akciou a bojovými mechanikami hack and slash hier. Ak ste hru sledovali na videách, myslím, že zaujala väčšinu z vás, no ako všetci vieme, nie všetkému na videách sa dá veriť. Ako je to teda v skutočnosti?

RECENZIA: Demon‘s Souls - Legenda, ktorá to všetko začala, je späť a vylepšená ako nikdy predtým!

Väčšina hráčov určite pozná sériu Dark Souls, no nie úplne každý vie, že to celé začala Playstation exkluzivita Demon‘s Souls, ktorú taktiež väčšina hráčov považuje za to „pravé orechové“. S vydaním PS5 si Sony pre svojich hráčov pripravilo veľké prekvapenie v podaní úplného remaku originálnej hry. Žiaden remaster. Máte sa načo tešiť!