Evolúcia, nie revolúcia.
Z každého záberu hry God of War Ragnarök sála, že ide o pokračovanie hry z roku 2018. Čo samozrejme neberieme v zlom, pretože pôvodná hra patrí k tomu najlepšiemu, čo sme si mohli v posledných rokoch zahrať. Prvý pohľad však môže klamať a vývojári nám v novom videu ukazujú, že niektoré prvky hrateľnosti boli prekopané od základov.
A jednou z nich je aj súbojový systém. Z videa sme sa dozvedeli, že pre vývojárov bolo kľúčové vytvoriť pre hru unikátny a zapamätateľný zoznam nepriateľov, ktorí hráčov otestujú v boji a rovnako kľúčové bolo aj vytvorenie plynulého súbojového systému, ktorý dá hráčom do rúk dostatočné množstvo nástrojov a možností, aby si hráči mohli zvoliť svoj vlastný štýl boja.
Či sa to aj podarí, to sa dozvieme 9. novembra na PlayStation konzolách.