Prístup štúdia to však nezmení.
Live service hra Babylon’s Fall na ktorej pracovalo štúdio PlatinumGames v spolupráci s vydavateľstvom Square Enix sa inak ako totálna katastrofa označiť nedá. Odhliadnuc od podpriemerných hodnotení sa hra takmer okamžite prepadla z pohľadu počtu aktívnych hráčov a ani nie rok po svojom vydaní bude hra kompletne uzavretá.
Prečítajte si tiež
Hra Babylon’s Fall zažije extrémne rýchle ukončenie live service
Šéf PlatinumGames Acuši Inaba sa preto hráčom ospravedlnil v rozhovore pre VGC za sklamanie, ktoré štúdio vytvorilo. Podľa vlastných slov sa Inaba doteraz nemohol k situácii vyjadriť kvôli reštrikciám zo strany vydavateľa a dodal, že štúdio si z projektu odnáša užitočnú lekciu, no zároveň toto zlyhanie neovplyvní ďalšie plány štúdia v segmente live service hier.
„V prvom rade chcem upozorniť na to, že nie sme schopní komentovať niektoré oblasti hier vyvíjaných s našimi partnermi,“ povedal.
„A to je jeden z dôvodov, prečo sa nám nepáči naša súčasná situácia, ktorá nás obmedzuje len na vývoj hier, ak mám byť úprimný. Pokiaľ ide o akékoľvek konkrétne dôvody alebo proces, ktorý viedol k uzavretiu tohto titulu, museli by ste sa bohužiaľ ísť opýtať spoločnosti Square Enix na podrobnosti. Jediné, čo tu môžeme komentovať v súvislosti so samotným ukončením služby Babylon’s Fall, je to, že tento nešťastný záver mohol vyvolať určité sklamanie, možno dokonca hnev našich oddaných fanúšikov a hráčov.“
„A akékoľvek sklamanie, ktoré sme mohli u našich fanúšikov spôsobiť, je niečo, čo nás nesmierne mrzí, skutočnosť, že sme ako vývojári viedli našich oddaných fanúšikov k takémuto pocitu. Poskytovanie akýchkoľvek iných pocitov ako radosti a zábavy z našich výtvorov hráčom je niečo, čo nás ako vývojára vôbec neteší.“
„Z tejto skúsenosti sme sa veľa naučili a vôbec to nezmenilo naše plány do budúcnosti ani náš výhľad, čo sa týka live service hier. Tieto hry sú určite niečo, čo chceme robiť a do čoho chceme v budúcnosti vložiť svoje úsilie,“ dodal Inaba.