Nové hračky pre Kratosa.
Očakávaná hra God of War Ragnarök je hrou mesiaca magazínu Game Infomer a súčasťou pokrývania sa dozvedáme kvantum nových informácií a teraz nás redakcia potešila aj novými zábermi z hrania. Konkrétne minútou a pol z hrania.
V nej môžeme vidieť Kratosa v akcii pri masakrovaní nepriateľov a dizajnéri súbojového systému Mihir Sheth a Dann Yeh vysvetlili filozofiu štúdia pri dizajnovaní bojov: „Kratos sa hrá s jedlom. Snažíme sa vytvoriť systémy, ktoré budú zábavné, hrateľné a rôznorodé. A keď sme videli súbojový systém v predchádzajúcej hre, tak sme si povedali, že to vieme posunúť ďalej – môžeme nájsť nové hračky a spôsoby, ako sa hrať s nepriateľmi. To boli naše dizajnové princípy.“
Tlačidlo trojuholníka bude v hre priradené tzv. Weapon Signature Moves a v závislosti od toho, či máte Leviathan Axe alebo Blades of Chaos, Kratos ich „napustí“ ľadom alebo ohňom, čo bude udeľovať dodatočné poškodenie.
Väčší dôraz bude pri boji kladený aj na používanie štítu počas boja – jedným typom sú Dauntless štíty (ten kladie väčší dôraz na odrážanie útokov a protiútoky) a Stonewall štíty (väčší dôraz na obranu).
God of War Ragnarök príde 9. novembra na PlayStation konzoly.