Sila SSD.
Po úspešnom vydaní prvej časti remaku Final Fantasy VII sme sa nedávno dočkali oficiálneho ohlásenia pokračovania s názvom Final Fantasy VII Rebirth. Hra príde na budúci rok a minimálne na čas bude exkluzivitou na PlayStation 5.
Hra však prekvapujúco nepríde na PlayStation 4, na rozdiel od predchodcu a preto je na mieste otázka, prečo? Na túto otázku nám poskytol odpoveď producent hry Jošinori Kitace v rozhovore pre japonský magazín Gamer. Podľa neho môže za absenciu PS4 verzie hry snaha vývojárov o čo najlepší vizuál, no taktiež aj potreba rýchlych SSD diskov.
„Je to exkluzivita pre PlayStation 5 kvôli grafickej kvalite a taktiež aj kvôli prístupovým rýchlostiam SSD. Nakoľko sa dobrodružstvo odohráva vo veľkom svete po úteku z Midgard tak načítavanie nových oblastí sa stalo extrémnym problémom. Cítili sme, že potrebujeme špecifikácie PlayStation 5, aby sme to prekonali a aby sme mohli po svete cestovať komfortne.“
Samozrejme, vzhľadom na to, že hra príde až na budúci rok tak sa predpokladá, že na trhu bude už dostatok PlayStation 5 konzol na to, aby sa vývojári nemuseli zaoberať PlayStation 4 verziou. Na druhej strane je však potrebné skonštatovať, že o „nutnosti SSD disku“ sme už počuli niekoľkokrát pri iných hrách a často sme sa neskôr dočkali portu na staré konzoly. Takže uvidíme, či sa Rebirth k týmto hrám v budúcnosti nepridá.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!