Square Enix skúša nový žáner.
Ono to vlastne tak vskutočnosti ani nejde o japonské CRPG ako skôr o hru, v ktorej môžete realtimeové súboje pozastaviť, postavám rozdať príkazy a odpauzovať boj, pričom hrateľnosť pozostáva zo súboru misií s jasným začiatkom a cieľmi, ktoré musíte splniť ako napríklad vo Fire Emblems. Obdobný súbojový systém si Square Enix vyskúšalo už vo Final Fantasy XII, avšak v The DioField Chronicle pôjde o rýchlejšiu záležitosť s taktickejším pozadím.
The DioField Chronicle vyjde 22. septembra na PC, PS4, PS5, XONE, XSERIES a Switch, pričom v priebehu augusta by sme sa mali dočkať hrateľného dema.
Je nutné podotknúť, že tvorcovia súbojový systém označujú za RTTB, teda realtime tactical battle (Japonci vždy radi vymýšľajú takéto pseudoodborné výrazy) a označujú ho za inovatívny a doteraz nevidený systém. Pri tomto tvrdení sa samozrejme človek znalý veciam môže len pousmiať. Každopádne, Square Enix ešte podobnú hru vo svojom portfóliu nemá a tak spoločnosti držíme palce, aby to vyšlo čo najlepšie. Pretože pre nás nie je dôležitejšie nič než dobre fungujúca a znameniteľne nadizajnovaná hra.
Najnovšia ukážka hrateľnosti z japonského streamu