Tento port sa naozaj nepodaril.
Už asi vieme, prečo sa Take-Two snažilo zmiesť zo sveta všetky mody starších GTA hier pred vydaním svoje vlastnej kolekcie. Stačí jeden poriadny pohľad na technický stav hier GTA III, Vice City a San Andreas a všetko je jasné.
Prvé analýzy frameratu totiž naznačujú, že s hrou majú problémy aj next-gen konzoly Xbox Series X/S a PlayStation 5. El Analista De Bits si pripravil pohľad na PlayStation verzie hry, no na Xboxe je to podobné.
PlayStation 4 verzia trpí problémami s framepacingom a výsledkom toho je pocit nestabilného frameratu. Ten fluktuuje medzi 29 a 31FPS, čo nie je ideálne na hranie. PlayStation 4 Pro Quality mód je na tom prakticky rovnako a FPS mód si z nejakého dôvodu nevie udržať stabilných 60FPS.
PlayStation 5 verzia je na tom síce lepšie, no ani tá si nevie udržať v FPS móde stabilných 60FPS. Quality mód zas trpí rovnakým stutteringom ako PS4 a PS4 Pro verzie.
Navyše, začínajú sa kopiť názory, že port je dosť veľkou „rýchlokvaškou.“ Štúdio napríklad použilo AI upscaler na textúry, no pôvodné textúry boli v tak nízkom rozlíšení, že to vyústilo v rôzne preklepy.
A navyše, keď začne pršať, tak hry sa stávajú takmer nehrateľnými.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!