Dôvod je zrejmý.
Ak ste si pozorne pozreli trailer na Call of Duty: Vanguard, tak určite neuniklo vašej pozornosti, že v celom traileri chýba názov spoločnosti Activision, ktorá sa vždy vynímala hneď na začiatku trailerov pod frázou „Activision presents.“
Navyše, logo spoločnosti chýba (je nahradené frázou Call of Duty presents) aj na konci traileru, kde sa nachádzajú loga štúdií Sledgehammer Games, Beenox a Treyarch.
Prečo sa teda Activision zrazu vzdal pozornosti namierenej na svoje vydavateľstvo? Ak si spočítate dve a dve, tak pravdepodobne na to rýchlo prídete. Activision totiž čelí žalobe kvôli sexizmu, sexuálnemu obťažovaniu a rasizmu vo svojich štúdiách a žalobcom je štát Kalifornia. Vedenie vydavateľstva tak asi usúdilo, že bude rozumnejšie odstrihnúť svoje meno od produktu, pretože by to na neho mohlo vrhať negatívne svetlo.
To vám však hovorca spoločnosti určite neprezradí a keď ho redaktor webu Axios Stephen Totilo požiadal o odôvodnenie absencie loga a názvu spoločnosti, tak prezradil toto: „Call of Duty pokračuje v expanzii do neuveriteľného sveta zážitkov. Toto bola kreatívna voľba, aby sme odprezentovali, ako Vanguard reprezentuje ďalší veľký zážitok v tejto sérii.“
A mimochodom. Ak sa neviete dočkať prvých záberov z hrania hry, tak si zakrúžkujte dátum 25. august. Geoff Keighley totiž potvrdil, že hru uvidíme počas podujatia Opening Night Live na Gamescome 2021.
Don’t miss the world premiere first playthrough of a level from @callofduty #Vanguard during @gamescom Opening Night Live, with special guests Laura Bailey (@LauraBaileyVO) and @SHGames
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) August 19, 2021
Wednesday, August 25 at 11 am PT / 2 pm ET / 7 pm BST / 8 pm CESThttps://t.co/FjoDbKUBkl pic.twitter.com/2VhHj0goFa