Z malého štúdia gigant.
Aj keď na obsahu pre populárnu Battle Royale hru Call of Duty Warzone sa podieľajú prakticky všetky Call of Duty štúdiá, tak formálne je šéfom vývoja hry štúdio Raven Software. Tvorcovia hry Wolfenstein z roku 2009 či nedocenenej FPS hry Singularity sú v posledných rokoch výlučne Call of Duty štúdiom a po väčšinu času pomáhali štúdiám Infinity Ward, Treyarch a Sledgehammer s vývojom ich hier v sérii.
Teraz však majú na starosti svoje vlastné dieťa a otecko Activision ich za masívny úspech Call of Duty Warzone odmenil masívnou expanziou počtu zamestnancov. Štúdio totiž za menej ako rok prijalo viac ako 100 nových vývojárov čím celkový počet vývojárov v štúdiu presiahol 350 nakoľko štúdio musí pokrývať masívny dopyt po ich free-to-play hre.
Medzi týmito 350 vývojármi nájdeme niekoľko celkom zaujímavých mien. Do štúdia Raven Software napríklad nedávno nastúpil šéf vývoja Far Cry 6 Ted Timmins, šéf animátorov štúdia Respawn Manuel Torres Pineda a producent Fortnite zo štúdia Epic Games William Fine.
Navyše, štúdio má dostupných ďalších 41 voľných pracovných pozícií a šéf Raven Amos Hodge potvrdil, že „prijímajú nových zamestnancov ako šialení.“
„Máme pracovné pozície na všetkých možných pozíciách a hľadáme nový talent. Ak niektorý z čitateľov má záujem, tak máme nápady, čo s nimi. Warzone bol masívny úspech. Všetky štúdiá nám pomáhajú, no zároveň je to potrebné robiť popri štandardnom Call of Duty cykle. Máme plán vydávania štandardných Call of Duty hier a preto sme sa museli masívne rozrásť,“ povedal v rozhovore pre VGC.