Aj tak sa zapotíme.
Ak je japonské štúdio From Software niečím známe, tak to bude určite brutálna náročnosť ich hier. Od Souls série, cez Bloodborne až po Sekiro, tieto hry sprevádzajú rozbité gamepady a hromada „rage-quitov.“
Ich nová hra Elden Ring sa však presúva do otvoreného sveta a preto je na mieste otázka, či sa do takéhoto prostredia hodí neľútostný prístup k súbojom. Hidetaka Mijazaki však prezradil, že áno. V rozhovore pre Famitsu potvrdil, že aj keď náročnosť Elden Ring nebude dosahovať náročnosti Sekiro: Shadows Die Twice, primárne kvôli levelovaciemu systému, no na druhej strane to aj tak nebude jednoduchá hra.
Mijazaki prirovnal náročnosť Elden Ring k Dark Souls III, no zároveň dodal, že hra bude obsahovať nové mechaniky, ktoré pomôžu hráčom. Jedným z prvkov je možnosť kooperácie, kedy vám v boji prídu pomôcť iní hráči a spomenul aj systém „spirits,“ ktorý posilní strategické možnosti hráča pri boji. Zároveň bude mať hra prepracovaný stealth systém, ktorý umožní vyhnúť sa mnohým súbojom.
Šéf vývoja hry taktiež potvrdil, že Elden Ring podľa tradície štúdia nebude obsahovať žiadne možnosti nastavenia úrovne náročnosti a tak bude opäť raz platiť staré známe – git gud.
Elden Ring vychádza 21. januára 2021 na PC, Xbox a PlayStation konzoly.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!