Rest in peace.
Gavriil Klimov, Creative Director, ktorý pracoval pre štúdiá ako Kojima Productions, Blizzard, Oculus či Guerrilla Games na sociálnej sieti Twitter oznámil úmrtie svojho bývalého kolegu a dobrého priateľa Mikea Nasha, ktorý pôsobil na pozícii Lead Principle Designer a Concept Artist v štúdiu Guerrilla Games. Dôvod jeho úmrtia zatiaľ nie je známy.
Podľa Klimova bol Nash „usilovný vývojár, ktorý bol ochotný vložiť hodiny snahy, aby bol lepší a robil tú najlepšiu možnú prácu.“ Nash počas svojho pôsobenia v štúdiu Guerrilla Games vytvoril najikonickejších mechanických protivníkov v hre.
Mike Nash was a hardworking individual who would put in the hours to get better and try to do the best work possible. Mike has sadly left us and has passed away.
— Gavriil Klimov (@gavriilklimov) January 21, 2021
I would like for the CG and art community to remember him for his legacy of outstanding visual 3D work above all. pic.twitter.com/BxSy7ZEH6o
Vzhľadom na jeho nečakané úmrtie bola na stránkach ArtStation zriadená sekcia, ktorá sa venuje jeho práci a ktorú môžete navštíviť na odkaze nižšie.
Mike Nashさん亡くなったと…
— 3D人-3dnchu- CG情報ブログ (@ymt3d) January 21, 2021
ArtStation – Michael Andrew Nashhttps://t.co/lImcAi9YQL