BloodBorne z toho vyjde ohrdnuté.
Je to skoro mesiac čo sme vás informovali o tom, že jednému a to pozor, naozaj iba jednému moderovi sa podarilo zásahom do konzoly a zdrojových kódov rozbehať BloodBorne na 60 FPS. Problém hry je totiž ten, že bola navrhnutá na 30 FPS a odomknutie snímok spraví z hry nehrateľný chaos. Moderovi Lance McDonaldovi sa nakoniec podarilo použiť prvky z Dark Souls 2: SOTFS, kde samotný vývojári implementovali boost pre 60 FPS na PS4 Pro. Ak vás to zaujíma hlbšie, môžete si prečítať celý článok nižšie.
Prečítajte si tiež
Sen každého souls hráča sa stáva realitou! Bloodborne a 60 snímok za sekundu
Faktom teda zostáva, že ak sa tento prvok podaril implementovať do hry jednému človeku, spoločnosti s prístupom k zdrojovým kódom by to nemalo robiť problém. Podľa viacerých zdrojov ako sú herné servery Polygon alebo Digital Foundry to vyzerá tak, že spoločnosť Sony si s upgradom na next-gen ruky vôbec nezašpinila. BloodBorne bude totiť bežať na PS5 v pôvodných 30 FPS. Ako jediné vysvetlenie nás napadá, že hre bráni lockovanie FPS, keďže hra bola vytvorená na pôvodnú PS4, ktorá disponovala len 1,84 Tflops grafickým výkonom. Hra sa nedočkala upgradu ani po nástupe silnejšieho brata PS4 Pro. Takže ďakujeme Sony, že ste nezaistili lepšie sníkovanie ani všetkým hrám, ktoré ponúkate v rámci platenej služby PS Plus Collection.
Jediné vylepšenie čo vám BloodBorne ponúkne na PS5 budú nahrávacie časy, ktoré sa skrátili približne o tretinu. Dobrá správa je, že fanúšikovia hier od From Software si vychutnajú next-gen zážitok zo Sekira, ktorý bude na PS5 hladko bežať v 60 FPS. O spätnej kompatibilite a kope iného sme sa tiež rozprávali na našom poslednom podcaste, ktorý nájdete nižšie.