Mozaika noviniek sa postupne formuje.
V najnovšom IGN podcaste Play, Watch, Listen sa moderátora Alanah Pearce zhovárala so svojimi hosťami aj na tému zaujímavých funkcií nového PlayStation 5 gamepadu s názvom DualSense. V podcaste vyspovedala hudobného skladateľa Austina Wintoryho (hudba k hre Journey či Assassin’s Creed Syndicate), herného dizajnéra a vývojára Mikea Bithella (Thomas Was Alone) a známeho dabingového herca Troya Bakera.
Prečítajte si tiež
Šéf Tequila Works: DualSense ovládač je obrovským krokom vpred
Všetci zúčastnení boli z nového DualSense ovládača nadšení a prispeli svojim kúskom do diskusie. Wintoryho zaujala predovšetkým prezentácia nového Unreal 5 enginu, ktorý umožní napríklad aj vzorkovanie každej jednej kvapky dažďa. To znamená, že sa vlastne každá jedna takáto kvapka stane vlastnou udalosťou, čo umožní hrám napríklad škálovanie zvuku dažďa podľa potreby.
Tejto témy sa nenápadne chytil aj Mike Bithell. „Videl som niekoľko ukážok týkajúcich sa haptickej odozvy ovládača DualSense. A to konkrétne tie, ktoré naznačujú, že nám tento ovládač umožní v hrách pocítiť dážď a iné vplyvy počasia…“, zdôraznil Bithell.
Už dlhšie vieme, že zmena názvu PlayStation 5 gamepadu z DualShock na DualSense nie je náhodná. Sony neustále naznačuje, že nás nový ovládač vtiahne do hier oveľa intenzívnejšie. Zatiaľ však nepoznáme prakticky žiadne detaily. Všetko by sa mohlo zmeniť začiatkom júna, kde očakávame kompletné odhalenie konzoly PlayStation 5 vrátanie jej dizajnu, funkcií a nádielky first-party hier.