Nastala však zmena.
Shambleri boli v hre The Last of Us: Part II novým typom nepriateľov, ktorý sa vyvinul ako alternatívna štvrtá etapa infikovaných, ktorí sa vyvinuli do špeciálnej podoby vďaka tomu, že boli vystavení vlhkému prostrediu mesta Seattle (na rozdiel od Bloaterov). Ich unikátnosťou bola schopnosť vybuchnúť a vypustiť do priestoru kyselinu a udeliť tak hráčovi masívne poškodenie.
Pôvodne však mali vyzerať o trochu inak, čo sme sa dozvedeli vďaka hlavnému systémovému dizajnérovi štúdia Naughty Dog Matthewovi Gallantovi. Ten sa totiž podelil o klip z vývoja hry, kde Ellie pobehuje po testovacom prostredí a bojuje proti Shamberlom, ktorí však vyzerajú inak.
Mali totiž relatívne veľké zadné časti tela a práve z nich vychádzal...prach? Celkovo mechanika tohto nepriateľa fungovala trochu inak ako vo finálnej hre. Je to však pravdepodobne celkom normálne, že mnohé aspekty hry sa počas vývoja menia. Tu sa obeťou vývoja stali zadky Shamblerov, ktoré boli zmenšené.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!