Takto sa menili ikonické Playstation postavy počas 25 rokov

Takto sa menili ikonické Playstation postavy počas 25 rokov

 

Štvrťstoročie grafického pokroku.

Sony pri príležitosti osláv 25. výročia existencie konzoly Playstation ukázalo svojim fanúšikom, čo znamená byť v hernom biznise 25 rokov z hľadiska grafického pokroku. Preto oslovili viacero vývojárov, ktorí sa podieľajú na hrách už od prvej Playstation, aby si pospomínali s fanúšikmi na roky strávené pri konzole od Sony.

Kazuya Mishima, Tekken

  • Počet polygónov Playstation 1: približne 100
  • Počet polygónov Playstation 4: 2800 na hlave, 6000 vrátane vlasov a vnútra úst

„Môžete vidieť jasný rozdiel medzi modelmi Kazuya v Tekken 1 a 7,“ povedal producent série Michael Murray. „Ako postava toho Kazuya v hre veľa nehovorí a jeho charakter je tak prezentovaný očami a výrazmi tváre. Nie iba to, ale zvýšené detaily v Tekken 7 nám umožnili tejto postave lepšie vložiť pocit veku tým, že sme pridali jazvy, ktoré rozprávajú jeho príbeh.“

Kratos, God of War

  • Počet polygónov Playstation 2: 1200
  • Počet polygónov Playstation 3: 5700
  • Počet polygónov Playstation 4: 32000

„Model Kratosa v novom God of War bol vytvorený úplne od nuly s cieľom posunúť úroveň technológie toho, čo sme vytvorili v Sony Santa Monica. Geometria bola vytvorená s väčšou hustotou ako väčšina hier, pretože sme preskúmavali veci ako deformácia svalov,“ povedal Rafael Grassetti zo štúdia Sony Santa Monica

Rathalos, Monster Hunter

  • Počet polygónov Playstation 2: 1390
  • Počet polygónov Playstation 4: 11274

Palico, Monster Hunter

  • Počet polygónov Playstation 2: 144
  • Počet polygónov Playstation 4: 11274

„Pri prvom Monster Hunter sme sa snažili prísť na to, ako ukázať niečo tvrdé a tuhé na pohľad a zároveň sprostredkovať, že tá postava je živá, alebo aby sa javila čo najživšie. V posledných rokoch sa však technológia osvetlenia rapídne zlepšila, takže textúry srsti a svetlo z očí môžu byť spracované v reálnom čase a to je veľmi dôležité,“ povedal Kaname Fujioka.

Sir Daniel Fortesque, MediEvil

  • Počet polygónov Playstation 1: 60
  • Počet polygónov Playstation 4: 1734

Vďaka zvýšenému počtu poylgónov sme mohli vytvoriť viac emócií a povedať tak hráčom, kto Dan bol a ako sa chová v danej situácii,“ povedal Justin Rosenthal-Kambric z Other Ocean Interactive.

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk