Dá sa to však logicky zdôvodniť.
Štúdio Treyarch, tvorcovia minuloročného Call of Duty: Black Ops 4 včera vydali na konzole Playstation 4 novú Operation Dark Divide, pričom ostatné platformy budú nasledovať. Táto nová operácia prinesie nový mód pre Blackout, nové postavy a vozidlo pre tento mód a taktiež nové mapy pre multiplayer a nový príbeh pre Zombies mód s názvom Tag Der Toten.
Hráči si však namiesto užívania tohto obsahu ventilujú svoju frustráciu smerom k vývojárom. Štúdio totiž ohlásilo, že Operation Dark Divide bude poslednou Operáciou, ktorá bude do Black Ops 4 pridaná. S tým by nebol problém, pokiaľ by pred vydaním hry autori netvrdili, že hru budú novými Operáciami podporovať roky a bude to „najdlhšie a najvýraznejšie“ podporovaná hra v histórii štúdia Treyarch.
Treyarch last year: Black Ops 4 will be the most supported game and played for years.
— Call of Duty News (@charlieINTEL) September 23, 2019
Treyarch today: Dark Divide is the last Operation.
Oof. pic.twitter.com/U5JjfwgjB4
Prešiel však rok a všetko je zrazu inak a Black Ops 4 sa ani zďaleka nepriblíži podpore Black Ops 3 a hráči tak zostávajú sklamaní a frustrovaní.
Dôvod síce nebol oficiálne poskytnutý, no nie je ťažké ho vypátrať. Ako možno viete, Call of Duty hry sa vyvíjali v trojročných cykloch, pričom sa pri nich striedali štúdiá Infinity Ward, Sledgehammer Games a Treyarch. Lenže Activision začiatkom tohto roka degradoval Sledgehammer Games do pozície podporného štúdia a prikázal Treyarchu, aby nový Call of Duty pripravil do jesene 2020 namiesto pôvodného termínu jeseň 2021.
Preto by sme stavili niekoľko prstov na ľavej ruke, že práve táto rošáda stojí za rozhodnutím „opustiť“ Black Ops 4 takto skoro. Človek mieni a Activision mení.
Nejde však ani zďaleka o prvý sľub, ktorý štúdio Treyarch porušilo a určite to neprispieva ich reputácii v očiach hráčov.