Niektorí už mali tú česť.
Activision už zbrojí k ohláseniu nového prírastku do série Call of Duty. Naznačujú tu youtuberi a influenceri, ktorí na svojich sociálnych sieťach hlásia, že mali s hrou tú česť stráviť chvíľku osamote.
So….several college football players and other “Call of Duty partners” have shared on Instagram that they got to play the “new Call of Duty” at a private event today. https://t.co/Cm6PqDdNCu pic.twitter.com/R0L2CySvIg
— Call of Duty News (@charlieINTEL) April 23, 2019
Tzv. Call of Duty Partners sú pre vydavateľa dôležitým marketingovým nástrojom, nakoľko sa očakáva, že hneď po oficiálnom ohlásení hry budú môcť vydať videá s prvými dojmami z hrania a tým pádom budú môcť informácie o hre zasiahnuť veľké publikum. A to, že influenceri už hru videli a hrali znamená, že hra je v dostatočne hrateľnom stave na to, aby mohla byť ukázaná verejnosti.
Navyše, Activision už aj tak trochu „mešká,“ pretože Black Ops IIII bol v minulom roku ohlásený už 8. marca. Zdá sa však, že vydavateľ si odhalenie prvých informácií necháva na Community Reveal Day, ktorý je naplánovaný na 17. mája.
Oficiálne o hre vieme iba to, že bude obsahovať kampaň a podľa tvorcov z Infinity Ward vieme, že hra bude ambiciózna. Neoficiálne sa však už dlhú dobu špekuluje o tom, že tohtoročné Call of Duty bude Modern Warfare 4 a spolu s názvom sa vráti aj mnoho známych postáv.
Prečítajte si tiež