Očakávaná hra od tvorcov Souls série dostáva drobné detaily.
Štúdio From Software si za posledné roky vybudovalo veľkú fanúšikovskú základňu, ktorá oceňuje ich jedinečnú Souls sériu. Nateraz ju však opustili a momentálne dokončujú hru Sekiro: Shadows Die Twice. Ako sa však tá bude líšiť od ich predchádzajúcich hier?
Šéf vývoja Hidetaka Miyazaki prezradil: „Náš prístup k rozprávaniu príbehu sa nezmenil. Stále bude do veľkej miery fragmentovaný. Budete musieť preskúmavať prostredie a nájsť všetky indície. Myslíme si, že v tomto bude táto hra podobná Souls sérii. Teraz však máme fixného protagonistu. Postavy okolo na neho vplývajú a tým pádom nám to umožnilo vytvoriť jednoduchší príbeh, ktorý bude ľahšie pochopiteľný.“
Hlavný hub v Sekrio sa bude volať Dilapidated Temple a prístup k nemu získate tesne po začiatku hry. Bonfires nahradia Sculptor’s Idols. V tejto oblasti taktiež nájdete NPC postavu, pri ktorej si budete môcť vylepšovať svoje schopnosti. Vývojári kladú dôraz na slobodu a celý svet je dizajnovaný tak, aby sa tento prvok dostal do popredia: „Myslíme si, že Sekiro je vo vrchnej časti spektra z hľadiska slobody, ktorú poskytujeme hráčovi, keď to porovnáme s predchádzajúcimi hrami. Hlavne od stredného segmentu hry sa svet otvorí a budete tak mať mnoho možností kam ísť a čo objavovať.“
Sekiro: Shadows Die Twice príde 22. marca na PC, Xbox One a Playstation 4.