GameSpot vyspovedal producentov hry Masačika Kavatu a Jamesa Vancea.
Najnovší diel série bude výhradne multiplayerovým zážitkom a časovo bude zaradený po udalostiach z Resident Evil 6. Z interview sa dajú ale vyčítať aj mnohé iné zaujímavé fakty. Umbrella Corps je prostou strieľačkou namiesto pôvodného hororové žánru preto, lebo takéto hry sú v kurze hlavne na západe. Hra sa tak chce podľa všetkého len zviesť na prúde moderného trendu, ktorému kraľujú série Call of Duty a Battlefield.
Aj keď hra nebude obsahovať žiaden príbeh a ani singleplayerovú kampaň, určité príbehové zasadenie obsahuje. Umbrella Corporation je v troskách a jej zvyšky sa snažia dostať mnohé iné organizácie s cieľom stať sa vedúcou korporáciou vo vývoji biologických zbraní a podobne. Organizácie si najímajú žoldnierov a posielajú ich do nebezpečných zón, v ktorých by sa mohlo nachádzať niečo hodnotné pre vzostup „novej Umbrelly“. Tieto zóny sú natesno späté so známymi lokalitami z predchádzajúcich hier série.
{embed_video }
Na hráčov čaká štandardný systém levelovania založený na získaných bodoch, ktoré si môžu implementovať do rôznych štatistík. Každá zo zbraní bude mať svoje plusy a mínusy a v hre nebude zbraň, ktorá by sa dala označiť ako ultimátna. Postavy sa budú môcť rozmanito kustomizovať a nosiť rôzne oblečenia. Dobrou správou je, že Capcom neplánuje pridať do hry žiadne mikrotransakcie, no rozmýšľajú o DLC obsahujúcich nové mapy a podobné záležitosti. Hra bola už od začiatku vyvíjaná ako PS4 titul, takže hra na XONE a Wii U nevyjde. Okrem PlayStation 4 sa Resident Evil: Umbrella Corps dostane aj na PC. Medzi týmito platformami nebude podpora cross-platformového hrania.
Producenti nakoniec dodávajú, že v hľadáčiku majú aj klasickejšie pojatie značky, takže hororovému žánru rozhodne zbohom týmto titulom nedávajú. Táto multiplayerová strieľačka vyjde v priebehu budúceho roka.