Nová vlna popularity.
PUBG: Battlegrounds „vydojil“ hráčov plateným Battle Royale produktom a keď nákupy klesli, tak Krafton premenil hru do free-to-play formátu. Doslova vyťažili maximum, čo sa vyťažiť dalo. A ukazuje sa to ako rozumný krok.
Spoločnosť Krafton totiž prezradila, že odkedy PUBG: Battlegrounds prešiel na free-to-play model, hra získava v priemere denne 80 tisíc nových hráčov. A to sa automaticky prejavilo aj na financiách spoločnosti, nakoľko tržby Kraftonu stúpli medziročne o 20%. Je teda zrejmé, že mnoho z hráčov, ktorí si hru vyskúšali zdarma si následne nakúpili Battle Passy, alebo iné kozmetické predmety.
Kratfon taktiež v posledných mesiacoch stavil na viacero kolaborácií s inými populárnymi značkami na štýl Fortnite. Naposledy to bolo so značkou Assassin’s Creed.
Vydavateľ taktiež počas finančnej prezentácie prezradil pretrvávajúcu podporu pri vývoji novej hernej značky od štúdia Unknown Worlds, ktorá bude predstavená na Gamescome a taktiež aj podporu štúdia Striking Distance, ktoré má v decembri vydať hororovú hru The Callisto Protocol.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!