Reakcia na spätnú väzbu.
DICE sa po vydaní Battlefield 2042 nenachádza v ideálnej situácii. Hra prepadla a to nie len kvalitatívne ale aj po stránke počtu hráčov, ktorí ju ešte aktívne hrávajú. Štúdio tak čaká náročná záchranárska práca, aby sa zaistilo prežitie série.
A štúdio konečne pochopilo, že asi najlepším spôsobom, ako si získať priazeň hráčov je konečne počúvať to, čo hráči chcú. A jednou z oblastí o ktorej hráči hovorili konštantne sú katastrofálne mapy v hre. Tie sú príliš veľké, prázdne a bez zaujímavých prvkov. A to sa začne meniť.
Štúdio DICE tak oznámilo, že v prvej várke sa úprav dočkajú mapy Kaleidoscope a Renewal. Mapy boli efektívne zmenšené presunutím bodov na získavanie bližšie k sebe. Sekcie máp boli kompletne prekopané aby sa určili jasné cesty ku každému bodu na mape a zmeny si môžete pozrieť aj sami na obrázkoch.
Today we’re following up on our Core Feedback – Maps discussion that we first shared with you earlier this month
— Battlefield Direct Communication (@BattlefieldComm) March 31, 2022
Read what we learned from your feedback, and further changes we’re making to our Maps
📝https://t.co/EO0nqe9LMk pic.twitter.com/5VoOYgUUgL
DICE taktiež upraví časy, kedy sa zjavujú jednotlivé vozidlá, aby ste mali väčšiu šancu dostať sa miesto na mape rýchlo za pomoci vozidla a nemuseli sa tak spoliehať na vlastné nohy. Útočné vozidlá sa zas dočkajú „nerfu“ a na mapách bude menej tankov, helikoptér a ďalších útočných vozidiel.
Tieto zmeny pristanú do hry už v najbližšom update, no na prepracované mapy Kaleidoscope a Renewal si budeme musieť počať až do začiatku 1. sezóny hry. Tá je naplánovaná na leto, no konkrétny dátum vydania zatiaľ nemá.