Končí ďalšia časová exkluzivita.
Keď Kojima Productions oznámilo Death Stranding Director’s Cut exkluzívne pre PlayStation 5 tak bolo zrejmé, že táto „exkluzivita“ dlho nevydrží. Hra je totiž dostupná aj na PC a preto sa očakáva, že tieto vylepšenia prídu aj na PC. Otázkou je iba to, kedy.
Ak predpokladáme, že časová exkluzivita trvá šesť mesiacov, tak Director’s Cut edícia by mohla na PC prísť v priebehu marca. No určite to neberte ako konštatovanie faktu. Známy insider Okami13 však na sociálnej sieti Twitter prezradil, že táto vylepšená verzia na PC platformu určite príde a dokonca aj s ďalšími zlepšeniami navyše.
Death Stranding Director’s Cut na PC by mal byť totiž jednou z prvých hier, ktoré budú podporovať upscaling technológiu od Intelu s názvom XeSS. Ide vlastne o Intel verziu technológie DLSS, ktorá na svoj upscale používa machine learning (na rozdiel od AMD FSR) a preto by v rovine teórie mala produkovať porovnateľné výsledky s DLSS. Na rozdiel od DLSS však ide o technológiu, ktorá bude otvorená všetkým výrobcom grafických kariet.
Death Stranding: Director’s Cut is coming to PC and will be one of the first titles to support Intel’s new upscaling technology XeSS.https://t.co/itpDJZeZDH #DeathStranding #Intel pic.twitter.com/SmfVQMUvtW
— AJ | Okami Games 🕹 (@Okami13_) January 3, 2022
Ak by sa tvrdenia užívateľa Okami13 naplnili, tak by sme vedeli kvalitu a výkonnostné benefity DLSS a XeSS porovnať priamo v Death Stranding Director’s Cut. Otázkou však zostáva, či pôjde o platený upgrade ako na konzolách alebo bude Kodžima voči PC hráčom milosrdný.