Vysvetľovanie.
O Cyberpunku 2077 sa toho za posledný rok popísalo ohromne veľa a iba málo z toho bolo v pozitívnom zmysle. Väčšinou museli členovia vedenia a vývojári vysvetľovať rôzne nenaplnené sľuby a problematické dizajnové rozhodnutia.
A o to isté sa pokúsil dizajnér questov Pawel Sasko v najnovšom streame keď sa ho členovia komunity spýtali na policajné naháňačky – konkrétne na ich absenciu v hre. Hra totiž zvláštnym spôsobom spawnuje policajné zložky po vykonaní určitých skutkov, čo nie je práve najideálnejší spôsob.
Sasko prezradil, že hra nemala mať policajné naháňačky a to kvôli tomu, že sa im to vrámci časového obmedzenia pri vývoji nepodarilo sfunkčniť pred vydaním a tak sa rozhodli túto mechaniku úplne vystrihnúť, pričom dôvodom bol aj komplikovaný engine. Preto sa rozhodli práve pre to, aby sa bezpečnostné zložky „zjavili“ pri hráčovi, no veľká časť štúdia bola úplne proti tomu, aby sa takéto časti v hre nachádzali: „Nemyslím si, že Sonic alebo Elden Ring ako otvorené hry majú policajné naháňačky,“ povedal počas streamu čím narážal na to, že mať hru v otvorenom svete nemusí automaticky znamenať prítomnosť polície.
Takže aj absenciu policajných naháňačiek môžeme technicky pripísať na vrub celkovej nedokončenosti hry, ktorá zjavne potrebovala ešte minimálne niekoľko mesiacov vývoja aby sa vývojári vyhli problémom, ktoré si po vydaní prežili.