Konzoly majú smolu.
7. októbra sa dočkáme šiesteho dielu série Far Cry, ktorý nás tentokrát pošle na ostrov Yara, kde bude našim úhlavným protivníkom Anton Castillo, ktorého stvárňuje Giancarlo Esposito.
Ešte predtým sa však redakcii WCCFTech podarilo vyspovedať hlavnú programátorku Ubisoft 3D tímu Stephanie Brenham ktorá ozrejmila možnosti Far Cry 6, priblížila rozdiely medzi PC a konzolovými verziami a medzi verziami pre staré a nové konzoly.
Dozvedeli sme sa tak napríklad, že Far Cry 6 funguje na vylepšenej verzii enginu z Far Cry New Dawn. Verzia na nových konzolách disponuje lepším Level of Detail, lepšou vykresľovacou vzdialenosťou, lepšou simuláciou vody a HD textúrami. Navyše k tomu môžeme pripočítať aj možnosť hrania v 4K FPS.
PC verzia má však ešte k tomu navyše aj ray tracing, Fidelity FX FSR a CAS, odomknuté FPS, podporu širokouhlých monitorov a FoV slider. To znamená, že konzolové verzie ray tracing nedostanú a to ani v 30FPS režime, aj keď Series X/S a PlayStation 5 ho hardvérovo podporujú.